آغاز راه والیبال ایران برای رسیدن به هدف بزرگ

پایگاه خبری ارک – تیم ملی والیبال ایران از امروز (شنبه) تمرینات خود را برای حضور موفق در رقابت های کسب سهمیه بازی های المپیک 2016 ریو آغاز کرد.

در این تمرین که از ساعت 11 امروز در سالن والیبال فدراسیون آغاز شد، 12 بازیکن از 18 والیبالیست دعوت شده به اردو حضور داشتند.
شش بازیکن از تیم های شهرداری تبریز و متین ورامین با نظر کادر فنی تیم ملی فرصت بیشتری برای استراحت گرفته اند و قرار است با دو روز تاخیر در اردوی تیم ملی شرکت کنند.
کادر فنی تیم ملی در این تمرین نیز شامل خوان سیچلو، محمد ترکاشوند، ناصر شهنازی، جواد مهرگان، عظیم جزیده، منوچهر جواهری، مهدی هاشمی و علی تاج الدین بود.
محمدرضا داورزنی و احمد ضیایی رئیس و نایب رئیس فدراسیون والیبال نیز لحظاتی پس از شروع تمرین وارد سالن شدند تا عملکرد بازیکنان را زیر نظر بگیرند.
محمدحسن صنوبر هم اگرچه اجازه داشت دو روز دیرتر به اردوی تیم ملی ملحق شود اما به محل تمرینات آمده است. البته این بازیکن با نظر کادر فنی تمرین نمی کند و فقط عملکرد دیگر بازیکنان را نظاره می کند.
در ابتدای تمرین خوان سیچلو چند دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.
سیچلو خطاب به بازیکنان گفت: شما بهترین ها هستید که از لیگ برتر انتخاب شده و به اینجا آمده اید که برای پرچم کشورتان تلاش کنید و هیچ عذر و بهانه ای برای کم کاری شما پذیرفته نمی شود. هدف ما صعود به بازی های المپیک است که دسترسی به آن ساده نیست و برای رسیدن به آن باید بازیکنان خوبی داشته باشیم. این شانس برای شما مهیا شده است که توانایی های خود را نشان دهید.
پس از این صحبت ها بازیکنان وارد زمین شده و 15 دقیقه خود را گرم کردند.
بازیکنان در ادامه به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه پاسورها و مدافعین میانی و گروه دیگر پشت خط زن ها و دریافت کننده ها هستند.
این تمرین تا ساعت 13 به طول می کشد. تمرین فردا (یکشنبه) تعطیل خواهد بود و از پس فردا پیگیری می شود.
مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو از 8 تا 16 خرداد در ژاپن برگزار می شود.
تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات باید با تیم های استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، فرانسه، لهستان، ونزوئلا و کانادا رقابت کند.
سه تیم برتر و بهترین تیم آسیایی این رقابت ها سهمیه حضور در بازی های المپیک 2016 ریو را کسب می کنند.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا