رونالدو: هم تیمی هایم در سطح من نیستند

پایگاه خبری ارک – ستاره فوتبال رئال مادرید بعد از شکست برابر اتلتیکو مادرید گفت که هم تیمی هایش هم سطح او نیستند.

به گزارش ایرنا از ساکرنت، تیم فوتبال رئال مادرید شنبه شب در حساس ترین بازی هفته بیست و ششم رقابت های لالیگا در سانتیاگو برنابئو با نتیجه یک بر صفر برابر اتلتیکو مادرید شکست خورد. این اولین شکست این تیم از زمان حضور زین الدین زیدان سرمربی تیم است.
رونالدو گفت: اگر هم تیمی هایش هم سطح او بودند، اکنون در جایگاه اول جدول لالیگا قرار می گرفتند. ولی بعدا گفت که منظور او مصدومیت های هم تیمی هایش بوده است.
ستاره پرتغالی رئال مادرید در این دیدار دو فرصت آشکار را از دست داد.
رونالدو 31 ساله از فینال لیگ قهرمانان 2014 اروپا تاکنون، در 10 شهرآورد تاکنون فقط دو گل به ثمر رسانده است و در 5 دیدار قبلی خود برابر شاگردان سیمئونه هیچ گلی به ثمر نرسانده است.
رکوردار گلزنی رئال مادرید انتقاد از خود را غیرمنصفانه دانست و گفت او با بازیکنانی پائین تر از سطح خود بازی کرده است.
وی در این باره گفت: این که می گویند سطح بازی من افت کرده است و به همین دلیل سطح بازی رئال مادرید نیز افت کرده، مرا ناراحت می کند. اگر همه بازیکنان در سطح من بودند ما در جایگاه نخست می ایستادیم. آمار و ارقام هرگز دروغ نمی گویند.
رونالدو بعدا به مارکا گفت که منظورش این بوده است که هم تیمی هایش در این فصل بدون مصدومیت نبوده اند. منظورم سطح بدنی بازیکنان بود. من از هیچ کدام از هم تیمی هایم بهتر نیستم.
رونالدو در تمام بازی های فصل کنونی لالیگا بازی کرده است. او با اشاره به کریم بنزما و گرت بیل گفت: ما مصدومیت های زیادی داشته ایم که به تیم آسیب زده است. بهترین بازیکنان تیم غایب غایب بوده اند.
رونالدو ادامه داد: بهترین بازیکنان ما مصدوم هستند. متاسفانه بیل، په په ، کریم بنزما در آمادگی کامل نبوده اند. مارسلو مصدوم است و فکر می کنم که مشکل اصلی امسال ما همین بود.
رونالدو خاطرنشان کرد که برای کسب پیروزی در رقابت طولانی، باید بهترین تیم باشید. بارسلونا 12 امتیاز بیشتر از ما دارد و معلوم است که عملکرد بهتری نسبت به ما داشته اند. اگر تقریبا همیشه نیمار، سوآرز و مسی مصدوم باشند، بارسا این موقعیت را نداشت.
رونالدو گفت مادرید بیشتر از اتلتیکو شایستگی داشت، اما فرصتهای خود را از دست داد. ما فرصت های بیشتری داشتیم و شایسته پیروزی بودیم. ولی فوتبال همیشه همین طور است. لالیگا سخت بود و الان سخت تر هم شده است.
رونالدو گفت که در انتظار دیدار 27 اسفند ( 17 مارس) لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا برابر رم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا