لیگ برتر فوتبال؛ استقلال تهران دوباره در صدر جدول

پایگاه خبری ارک – تیم فوتبال استقلال تهران با برتری یک بر صفر برابر راه آهن بار دیگر در صدرجدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، تیم های راه آهن و استقلال تهران در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های ایران، عصر امروز (جمعه) با قضاوت شاهین حاج بابایی در حضور حدود 30 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.
شاگردان پرویز مظلومی در پایان این دیدار به برتری یک بر صفر دست یافته تا با 42 امتیاز به صدرجدول رده بندی بازگردند و راه آهن نیز با 18 امتیاز در رتبه پانزدهم باقی ماند تا فاصله چندانی با سقوط نداشته باشد.
این دو تیم در حالی بازی را آغاز کردند که استقلال تهران برای بازگشت به صدرجدول و راه آهن برای رهایی از انتهای جدول، تنها به کسب 3 امتیاز فکر می کردند.
برخلاف انتظار این تیم راه آهن بود که بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق نخست، دو فرصت نسبی گلزنی را به دست آورد.
در ادامه استقلالی ها که حمایت تماشاگران را در کنار خود داشتند به تدریج بر بازی تسلط بیشتری پیدا کردند. با این حال غیبت امید ابراهیمی و خسرو حیدری سبب شد تا آبی های تهران اقتدار لازم را در میانه میدان نداشته باشند.
در دقیقه 25 حرکت تیمی بازیکنان راه آهن سبب شد تا علی فاطمی در محوطه جریمه استقلال فرصت ایده آلی برای گلزنی داشته باشد که ضربه او را سیدمهدی رحمتی دفع کرد.
در دقیقه 31 سجاد شهباززاده حرکتی انفرادی را آغاز کرد که شوت از پشت محوطه جریمه وی با بدنشانسی به دیرک عمودی دروازه راه آهن برخورد کرد.
در دقیقه 45 پاس سجاد شهباززاده به محمدرضا خرسدنیا رسید که ضربه آرام او با اشتباه محسن فروزان دروازه بان راه آهن روبرو شد تا گل نخست این دیدار به ثمر رسیده و استقلال با برتری یک بر صفر به رختکن برود.
در آغاز نیمه دوم بازیکنان راه آهن که در این دیدار عملکرد نسبتا خوبی داشتند، برای رسیدن به گل تساوی بر حملات خود افزودند.
در دقیقه 64 راه آهن حمله همه جانبه ای را روی دروازه استقلال طراحی کرد که بازهم دقت نداشتن بازیکنان این تیم در ضربات آخر مانع از تغییر نتیجه بازی شد.
در دقیقه 66 ضربه سر میلاد ابطحی و در حالیکه مهدی رحمتی نیز تسلیم شده بود به دیرک دروازه استقلال برخورد کرد.
در ادامه، عادل شیحی هافبک مراکشی استقلال که به تازگی آبی پوش شده است به جای محمدرضا خرسندنیا به میدان آمد.
در دقیقه 74 پاس تماشایی فرشید اسماعیلی به عادل شیحی رسید که ضربه این بازیکن به دیرک دروازه راه آهن برخورد کرد.
در دقیقه 79 ضربه مهرداد حمیدی مهاجم راه آهن در محوطه جریمه استقلال به دست میثم مجیدی برخورد کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال تهران به اتمام رسید تا شاگردان پرویز مظلومی دوباره صدرجدول رده بندی را از آن خود کنند.
*ترکیب راه آهن:
محسن فروزان، ابراهیم کریمی، محمدعباس زاده(میلاد ابطحی)، محمد مهدی زاده، بهادر عبدی، علی فاطمی(محمدرضا سلیمانی)، حمید دیورسالار، فرشاد فرجی، محمد زمانی(سباستین ترندول)، مهرداد محمدی و محسن حمیدی.
*ترکیب استقلال تهران:
سیدمهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، هرایر مگویان، امین حاج محمدی، امید امید نورافکن(میثم مجیدی)، روزبه چشمی، محمدرضا خرسند نیا(عادل شیحی)، بهنام برزای، محسن کریمی(مهدی مومنی)، فرشید اسماعیلی و سجاد شهباززاده.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا