نگاه منتظر شش هزار یتیم استان بوشهر به دستان مهربان حامیان

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، احمد لطفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مشارکت مردمی در خدمت رسانی به محرومان اصلی ترین فعالیتهای راهبردی کمیته امداد است.
وی اظهار کرد: طرح اکرام ایتام سرمایه جاری و مناسبی است که در قالب آن تلاش می شود از کمک خیران و نیکوکاران برای کودکان یتیم زیر پوشش کمیته امداد استفاده شود.
لطفی ادامه داد: در این ارتباط هر حامی، بنا به توانایی که دارد، یتمی را زیر پوشش قرار می دهد و ماهیانه مبلغی را به عنوان سرانه یتیم به حساب کمیته امداد واریز و بلافاصله نیز این کمک به حساب یتیمان واریز می شود.
وی اضافه کرد: براساس همکاری و کمکهای مناسبی که خیران استان به ایتام داشته اند، تا کنون نتایج خوبی را هم در زمینه های تحصیلی و توانمند سازی خانواده های زیر پوشش به دنبال داشته است.
مدیرکل کمیته امداد بوشهر از مردم نیکوکار این استان خواست در طرح اکرام ایتام شرکت کنند.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه کمکهایی که از مجموعه سیستم دولتی و سایر مراکز به کمیته امداد می شود، کفاف نیاز خانواده های نیازمند را نمی دهد، انتظار داریم مردم و خیرین هم استانی کمیته امداد را در این زمینه بیشتر یاری رسانند.
لطفی با تاکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی کمیته امداد هستند، افزود: مشارکت مردم در خدمت به محرومان، مشارکتی اعتقادی است و اطلاع رسانی به مردم در زمینه خدمات خود به محرومان، باعث شده در سالهای اخیر شاهد مشارکت خوب آنان باشیم زیرا معتقدیم مردم باید از سیر خرج شدن کمک هایشان اطلاع داشته باشند.
6047/6043

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا