نظمی: پژوهش زیربنای فعالیت های ورزش و جوانان آذربایجان شرقی است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روابط عمومی این اداره کل، جمشید نظمی روز چهارشنبه در نشست کمیته پژوهش و فناوری ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه استفاده از نتایج طرح های پژوهشی راهگشای توسعه ورزش استان است، افزود: طرح ها و پژوهش های انجام یافته با همکاری شورا و دانشگاه ها از سیاست های مهم اداره کل ورزش و جوانان استان بوده و برنامه ریزی برای توسعه ورزش بر مبنای علم و پژوهش محوری است.
وی، اجرای سند راهبردی 5 ساله ورزش را مهمترین برنامه عملیاتی ورزش استان دانست و گفت: این سند راهبردی به عنوان چراغ راه آینده ورزش استان است که در آن برهه های مختلف بررسی شده است .
نظمی اضافه کرد: اولویت های پژوهشی ورزش و جوانان استان بر اساس کاربردی کردن پژوهش ها در بخش جوانان و ورزش خواهد بود.
وی با تاکید بر اجرای فرهنگ اجرای طرح های پژوهشی شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان ، گفت: نتایج کاری و عملی این پژوهش ها در اختیار حوزه ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.
نظمی با تاکید بر اینکه امروز هیچ برنامه ای نباید بدون پشتوانه علمی و پژوهشی اجرایی انجام شود، رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان را کاملا علمی دانست .
وی گفت: ورزش آذربایجان شرقی در حال طی دوران سنتی به علمی است و در این مقوله موفق عمل کرده و با اتکاء به اعضای شورای پژوهش ، کارشناسان و صاحب نظران ورزش و حمایت های مراکز علمی و آموزش وپرورش توانسته برنامه راهبردی علمی کردن ورزش استان را به خوبی عملیاتی کند.
در این نشست رییس گروه تحقیقات و پژوهش اداره کل نیز با بیان عملکرد این شورا در سال 1394 گفت : پارسال پنج طرح پژوهشی و پنج حمایت از پایان نامه اتمام و در حال اجراست.
بهمن مددی افزود: در طرح های پژوهشی بررسی میزان گرایش جوانان استان به شبکه های تلویزیونی ماهواره ای، امکان سنجی موفقیت تیم های استانی در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور و بررسی نقش و کارکرد رسانه های جمعی در توسعه ورزش آذربایجانشرقی به اتمام رسیده است.
وی اظهار کرد: علاقمندان به فعالیت های پژوهشی می توانند با توجه به ویژگی های به روز بودن، ضروری بودن، تکراری نبودن، کاربردی بودن عناوین و اولویت های پژوهشی مورد نظر خود را به مدیریت امور علمی و پژوهشی اداره کل ارائه کنند.
3038/518

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا