فرماندار مهریز: توسعه روستاها با همکاری مردم و مسئولان میسر است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا سید محمد رستگاری جمعه شب در جمع مردم روستای هرفته این شهرستان افزود: توسعه و عمران مناطق روستایی در بخش مرکزی شهرستان با همیاری ، همفکری و کمک های مادی و معنوی مردم و ارائه نظرات و پیشنهادها محقق می شود .
وی ادامه داد: رویکرد دولت در بخش های مختلف ، فراهم کردن زمینه جلب مشارکت آحاد مردم و متولیان امر در روستاها برای حل و فصل امور و بهره گیری از نظرات ارزشمند و سازنده در انجام طرح های مختلف است .
فرماندار مهریز گفت: تشکیل کمیته عمران و توسعه روستاها با حضور مردم و مسئولان در روستاها از برنامه های ابتکاری در این شهرستان است که بصورت مستمر بر حسب نیاز تشکیل و مسائل و مشکلات بررسی می شود .
رستگاری گفت: در این کمیته که برخی مسئولان اجرایی مرتبط با مسائل روستاها حضور دارند مردم و نمایندگان آنها به طرح نظرات خود در مسائل گوناگون می پردازند و سپس موارد با حضور مدیران بررسی و اقدام می شود .
فرماندار مهریز اظهار داشت: تاکنون در راستای تشکیل جلسات کارهای خوبی در بخش های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی انجام گرفته و این بخاطر همراهی مسئولان و پیگیری مسئولان بوده است .
رستگاری گفت: همکاری بین مردم و همراهی و پیگیری مسئولان اجرایی در شهرستان مهریز خوب است و در قالب کمیته عمران و توسعه روستاها اهداف و برنامه های مورد نیاز در روستاهای بخش مرکزی پیگیری می شود .
در این کمیته مردم به طرح نظرات خود پرداختند و در ادامه مسئولان اجرایی در بخش های مختلف نظرات و مسائل خود را مطرح نمودند .
روستای هرفته با یک هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شهر مهریز قرار دارد .
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است .
7541/ 6197

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا