افتتاح طرح پرواربندی گوساله در بیجار

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
محمد عباسی روز شنبه در محل افتتاحیه این طرح تولیدی و در حضور جمعی از مدیران محلی یاسوکند اظهار کرد: این طرح به منظور پروار بندی 15 رأسی گوساله در بخش حسن آباد یاسوکند اجرا شده است.
وی ادامه داد: اعتبار مصوب شده آن دو میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی تامین شده و 500 میلیون ریال آن نیز آورده شخصی بوده است.
وی به اشتغالزایی سه نفر و تولید سالانه 17 تُن گوست قرمز در این طرح اشاره کرد و گفت: طرح های زودبازده و بومی منطقه می تواند در زمینه تامین نیازمندی های سبد عذایی مردم، اشتغالزایی و برگشت زودتر سرمایه در گردش سرمایه گذاری تاثیر خوبی داشته باشد.
به گفته مدیر جهاد کشاورزی بیجار، مصرف سرانه گوشت قرمز در شهرستان بیجار حدود هفت کیلوگرم، و تولید سالانه گوشت قرمز آن نیز افزون بر 200 تُن در سال می باشد.
عباسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر همیشه و در همه حال در ذهن و خاطره مدیران نظام اسلامی خواهد ماند.
وی خدمت رسانی صادقانه و دلسوزانه را از توصیه های این دو شهید والا مقام برشمرد و تاکید کرد: آنچه که در این وادی مدیریت و زمان ناچیز برای ما می ماند، کار برای کسب رضای حق تعالی است.
او اظهار کرد: همه مدیون خون پاک شهدای اسلام، انقلاب و دولت هستیم و باید با تمام توان نسبت به ادای وظیفه ای که به ما محول شده است تلاش کنیم.
شهرستان بیجار با 90هزار سکنه در شرق استان کردستان واقع شده است.
7350

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا