فرماندار بویراحمد: مشکلات معلولان این شهرستان برطرف شود

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز یکشنبه در بازدید از اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: رسالت بهزیستی با توجه به جامعه هدف آن مهم، حساس و ارزشمند است.
وی افزود: باید در حوزه بهزیستی به هر نحو ممکن و با تغییر مدیریتی کمبودها برطرف شود و مددجویان زیر پوشش دغدغه حداقل ها را نداشته باشد.
نظری بیان کرد: هر چند که اداره بهزیستی بویراحمد اعتبارات خود را به صورت ملی و یا هزینه ای دریافت می کند اما در زمینه تجهیزات مددجویی مورد نیاز آن همکاری لازم توسط فرمانداری این شهرستان انجام می شود.
وی عنوان کرد: برای تأمین تجهیزات فیزیوتراپی و کاردرمانی نیز کمک لازم به اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد خواهد شد.
نظری با اشاره به اینکه ملاک توزیع اعتبارات و تجهیزات علمی و جمعیتی باشد، ابراز داشت: انتظار می رود کمک های موردی، تجهیزات و اعتبارات در اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد نیز بر اساس ملاک علمی باشد.
وی به برنامه بازدید مسئولان اجرایی بویراحمد از دستگاه های اجرایی این شهرستان و دیدار با ارباب رجوع ها اشاره کرد و گفت: در راستای رسیدگی به امور و مشکلات مردم در نهادهای دولتی به صورت سرزده از اداره ها بازدید و با مسائل مراجعه کنندگان و نحوه پاسخگویی مسئولان به مردم مطلع خواهند شد.
نظری هدف از این بازدیدهای سرزده را ارزیابی نقاط ضعف و قوت بخش های مختلف خدمات دهی دولت به مردم در شهرستان بویراحمد، آگاهی از مشکلات مردم و دریافت پیشنهادها برای پیشرفت بهتر امور اعلام کرد.
وی اظهار داشت: به منظور بهبود خدمات رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع ها بازدید از دستگاه های اجرایی شهرستان بویراحمد به طور مستمر انجام می شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا