نماینده آیت الله سیستانی: جایگاه ایران در پزشکی به دنیا معرفی شود

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی روز یکشنبه در دیدار اعضای شورای عالی سازمان سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به جایگاه پزشکان در ایران، افزود: در کشور شاهد حضور پزشکان کارآمد و برجسته ای هستیم که حضور این افراد بسیار موثر است.
وی اضافه کرد: آن گونه که باید و شاید در دنیا دیده نشده ایم و این نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و کارآمد برای معرفی پزشکان است.
شهرستانی بیان کرد: باید در همه کارها نظم داشته باشیم و با نظم در راستای گسترش مسائل و هم چنین معرفی جایگاه خود بکوشیم.
وی گفت: مدیریت در کشور بسیار مهم است و مسئولان به گونه ای برنامه ریزی کنند که اقدام ها و کارها بر اساس نظم و برنامه پیش برود.
وی با تاکید بر انجام کارها برای رضای خداوند، گفت: اگر کارهای ما رنگ و بوی خدایی داشته باشد به طور حتم موفق خواهیم شد و به نتیجه مطلوب می رسیم.

** 250 هزار پرستار در کشور فعالیت می کنند
رئیس سازمان نظام پرستاری کشور نیز در این دیدار گفت: در حال حاضر 250 هزار پرستار در کشور فعالیت می کنند که 150 هزار تن از آن ها در سازمان نظام پرستاری کشور عضو هستند.
علی محمد آدابی افزود: همواره قدردان علما و مراجع عظام تقلید هستیم که با رهنمودهای خود، ما و جامعه را به راه درست و صحیح هدایت می کنند.
وی اضافه کرد: معیشت و هم چنین مباحث مربوط به حوزه پرستاری در این سازمان رسیدگی می شود که همه تلاش ما بر ارائه خدمات مطلوب به پرستاران است.
وی بیان کرد: پرستاران در راستای خدمات رسانی به مردم با همه توان تلاش می کنند که امیدواریم بتوانیم همواره در راستای کمک به مردم گام برداریم.
وی هم چنین امروز با آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید نیز دیدار و گفت و گو کرد.
/2085/ 1175 تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا