سومین برنامه از سلسله نشست های “شهر: گذشته، حال و آینده” برگزار می شود

پایگاه خبری ارک اصفهان:

سومین برنامه از سلسله نشست های “شهر: گذشته، حال و آینده” برگزار می شود
سومین نشست از سلسله نشست های “شهر: گذشته، حال و آینده” از سوی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری دانشگاه هنر اصفهان دوم آبان ماه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با توجه به چهارچوب کلی اهداف و برنامه های خود از هرنوع فعالیت فرهنگی که بتواند اصفهان را به گونه ای آشکارتر کند استقبال کرده که در این خصوص آثار تاریخی به عنوان قوی ترین پتانسیل هویت شهری، در راس دغدغه های این مرکز قرار دارد.
در همین راستا سومین نشست از سلسله نشست های “شهر: گذشته، حال و آینده” از سوی مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری دانشگاه هنر اصفهان برگزار خواهد شد.
این نشست با هدف توسعه آگاهی و معرفی دستاوردهای ملی و بین المللی حفاظت از شهرهای تاریخی به ویژه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری با محوریت رویکردهای نوین حفاظت و توسعه در شهر میراث جهانی ادینبرا، پایتخت اسکاتلند، برنامه ریزی شده است.
دکتر james simpson و tom addyman از مهمانان خارجی این نشست هستند که به بیان مباحثی در خصوص اصول حفاظت و مرمت های اخیر ونیز، بورا، استاندارد مرمت بریتانیا و توسعه های اخیر تکنولوژی ثبت و ضبط اثر خواهند پرداخت.
دکتر “عیسی اسفنجاری” عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان در این نشست به تشریح ساختار کارگاه آموزشی پرداخته و دکتر “کیانی” ریاست دانشگاه هنر اصفهان نیز به بیان مقدمه ای در خصوص کلیت برنامه می پردازد.
این نشست روز یکشنبه دوم آبان ماه از ساعت 9 صبح تا 17 عصر در محل دانشکده مرمت، سالن دکتر شیرازی واقع در خیابان سنگ تراش ها برگزار می شود که علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 34460755 داخلی24 تماس حاصل کنند.

دکمه بازگشت به بالا