آغاز پروژه عظیم توسعه حرم امامزاده شاه میر حمزه(ع) اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

آغاز پروژه عظیم توسعه حرم امامزاده شاه میر حمزه(ع) اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان گفت: فاز اول پروژه عظیم توسعه صحن و حرم مطهر امامزاده شاه میر حمزه(ع) اصفهان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جامع توسعه حرم مطهر امامزاده شاه میر حمزه(ع) اصفهان که به تصویب سازمان اوقاف و امور خیریه نیز رسیده است فاز اول پروژه توسعه و عمران این امامزاده جلیل القدر آغاز شد.

وی در ادامه افزود: این پروژه شامل؛ ساخت یک سالن اجتماعات به مساحت 1000 متر مربع، ساخت مجموعه اداری و همچنین ساخت 30 چشمه بهداشتی جدید در زمینی به مساحت 300 متر مربع می باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان ادامه داد: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی فاز اول این پروژه که سفت کاری آن محسوب می شود در مدت 6 ماه انجام می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور در ادامه گفت: فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال که از محل نذورات مردمی و کمک های خیرین تامین می شود انجام می شود.

وی خاطر نشان شد: با توجه به کمبود فضای این امامزاده و براساس درخواست های متعدد مردم و زائران حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان این پروژه انجام می شود و با اجرای این عملیات عمرانی فضای مناسب جهت اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در جوار این امامزاده فراهم می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا