110 میلیارد ریال پروژه سرمایه گذاری و تملک فرصت ساز در کمیسیون سرمایه گذاری به تصویب رسید

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری کاشان:

110 میلیارد ریال پروژه سرمایه گذاری و تملک فرصت ساز در کمیسیون سرمایه گذاری به تصویب رسید

مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری کاشان از تصویب 110 میلیارد ریال پروژه سرمایه گذاری و تملک فرصت ساز در پانزدهمین کمیسیون سرمایه گذاری خبرداد.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، حمیدرضا دهقانی از تصویب یک پروژه سرمایه گذاری و یک پروژه تملک فرصت سازدرپانزدهمین جلسه کمیسیون کارشناسی سرمایه گذاری شهرداری کاشان خبرداد.

وی افزود: پروژه های سرمایه گذاری پس از ارزیابی و کارشناسی اولیه و بررسی امکان سنجی اجرایی، جهت بررسی ابعاد حقوقی قرارداد و تعیین قدرالسهم شهرداری در پروژه به کمیسیون کارشناسی سرمایه گذاری ارجاع می شود.

مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری کاشان با تاکید بر اینکه بر اساس شیوه نامه مصوب سرمایه گذاری، اعضاء کمیسیون از معاونین و مدیران ارشد شهرداری هستند، تصریح کرد: اعضای کمیسیون دارای طیف وسیعی از دانش و تخصص بوده و ابعاد پروژه های سرمایه گذاری را با شاخص های متفاوتی از قبیل شهرسازی، امور حقوقی و قراردادی، فنی و عمرانی، مالی و اقتصادی بررسی نموده و بر اساس رأی اکثریت، پروژه به تصویب می رسانند.

دهقانی با اشاره به پروژه های سرمایه گذاری صورت پذیرفته در شهر کاشان خاطر نشان کرد: وضعیت نامناسب اقتصاد و رکود موجود، در جذب سرمایه گذار اثر محسوسی داشته است. لیکن علی رغم همه محدودیت های موجود در سال 1393 چهار قرارداد مشارکتی، در سال 1394 هفت قرارداد مشارکتی و در سال 1395 شش قرارداد مشارکتی منعقد شده است.

وی کمبود منابع اولیه مورد نیاز پروژه های سرمایه گذاری را از دیگر عوامل اثر گذار در رونق و یا عدم رونق این حوزه دانست و بیان کرد: در صورت تأمین منابع مورد نیاز، حوزه سرمایه گذاری، توانمندی بالقوه ایجاد ارزش افزوده و منابع پایدار درآمدی برای شهرداری بوجود می آید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا