در سي و هشتمين بهار آزادي بيش از 200 پرو‌ژه در شهرداري کاشان به بهره برداري مي رسد

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

در سي و هشتمين بهار آزادي

بيش از 200 پرو‌ژه در شهرداري کاشان به بهره برداري مي رسد

شهردار کاشان گفت: در سي و هشتمين بهار آزادي بيش از 200 پرو‌ژه در شهرداري کاشان به بهره برداري مي رسد.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري کاشان، سيد محمد ناظم رضوي شامگاه پنجشنبه در آيين افتتاح و بهره برداري از تقاطع غير همسطح مصلي«پل ولايت» به ضرورت ايجاد تقاطع غير همسطح مصلي پرداخت واظهار کرد: ايمني در تردد و دسترسي به مصلا، سهولت و دسترسي به کمربند شهري يا معابر داخل شهر و کنترل ترافيک شهري از جمله مزاياي احداث تقاطع غير همسطح و پل ولايت است.

وي با بيان اينکه به زودي بيمارستاني با 280 تخت در نزديکي مصلاي بقيه الله اعظم(عج) احداث مي شود، تصريح کرد: پروانه هاي لازم در اين زمينه صادر شده و همچنين مراحل ديوار کشي و نقشه برداري ساختمان اداري صداي و سيماي مرکز کاشان در حال تهيه است.

شهردار کاشان ادامه داد: دانشگاه فيض، باغ موزه دفاع مقدس، مجموعه تفريحي، فرهنگي و رفاهي نيايش از جمله مکان هايي است که در بلوار امام رضا(ع) احداث شده و مطالعات پروژه هاي متعدد ديگري هم در دست اجرا است و موقعيت اين مکان ها ضرورت ايجاد و احداث پل ولايت را نشان مي دهد.

ناظم رضوي با اشاره به رينگ شهري کاشان تاکيد کرد: ايجاد بلوار در منطقه راوند، طاهر آباد، خزاق دسترسي آسان به معابر شهري را فراهم کرده است و بر طبق برنامه هاي زمان بندي شده تا ايام الله دهه فجر به بهره برداري مي رسد.

وي بلوار الهيه را يکي ديگر از پروژه هاي در دست اجراي شهرداري کاشان برشمرد و تاکيد کرد: در مجاورت مصلي بلوار الهيه و ميدان امام حسن عسگري (ع) احداث شده و دسترسي مردم منطقه فين را به مصلا آسان تر کرده است که اين پروژه نيز تا دهه فجر قابل بهره برداري است.

شهردار کاشان حذف دکل هاي فشار قوي برق در بلوار امام رضا(ع) را از ديگر برنامه هاي شهرداري کاشان بيان کرد و افزود: با هدف سلامتي جسم و روان شهروندان کابل هاي فشار قوي به خطوط زميني تبديل مي شود.

ناظم رضوي همچنين بلوار گلستان، تقاطع ميدان الغدير، باب الحوائج را از ديگر پروژه هاي راهسازي کاشان معرفي کرد و اضافه کرد: در دوره مديريت جديد شهري چند تقاطع غير همسطح معرفي شد که يکي از آنها در چهار راه کاشاني بود با صلاحديد شوراي شهر اجرايي نشد و ديگري در امتداد بلوار شهيد معمار بود که در دست طراحي است و سال آينده عمليات آن اجرايي مي شود.

وي به شهروندان کاشاني مژده داد که تا اواخر ماه آينده راديو کاشانه راه اندازي مي شود و گفت: با رايزني هاي صورت گرفته 15 دقيقه از راديو استاني به کاشان اختصاص خواهد يافت و با پيگيري هاي نماينده شهرستان در مجلس به زودي کاشان شبکه راديوي مستقلي خواهد داشت.

شهردار کاشان تصريح کرد: عزم شوراي شهر و شهرداري بر اين است که تحت زعامت آيت الله نمازي امام جمعه کاشان خدمات ارزنده‌اي به شهروندان ارائه شود و در همين راستا در سي و هشتمين بهار آزادي بيش از 200 پرو‌ژه در شهرداري کاشان به بهره برداري مي رسد.

///////////////

رئيس کميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي اسلامي شهر کاشان:

در دوره مديريت جديد شهري بيش از 1200ميليارد تومان براي کاشان هزينه شده است

رئيس کميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي اسلامي شهر کاشان گفت: در دوره مديريت جديد شهري بيش از 1200ميليارد تومان هزينه پروژه هاي شهر کاشان شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري کاشان، علي هاشمي طاهري شامگاه پنجشنبه در آيين افتتاح و بهره برداري از تقاطع غير همسطح مصلي«پل ولايت» اظهار کرد: در دوره مديريت جديد شهري تحول بزرگي در شهر کاشان اتفاق افتاد و دوران طلايي رضوي پدر به دوران طلايي رضوي پسر رسيد و با تلاش شهردار ولايي و جهادي تحولات بزرگي در اين شهر روي داد.

وي با بيان اينکه 18 سال از عمر شوراهاي اسلامي مي گذرد ، تصريح کرد: از سال 78 تا سال 91 جمع بودجه در طول اين سال ها 460 ميليارد تومان بوده است ولي در طول سه سال و نيم گذشته بودجه شهرداري 1428ميليارد تومان رسيده است و اين به اين معنا است که سه برابر 14 سال گذشته شهرداري بودجه تعريف کرده است.

رئيس کميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي اسلامي شهر کاشان ادامه داد: در دوره مديريت جديد شهري بيش از 1200ميليارد تومان خرج کاشان شده است و اين بودجه کاشان را در رديف 14 شهر نخست کشور قرار داده و همچنين از بودجه 18 استان کشور بيشتر است.

هاشمي طاهري کارهاي شهردار کاشان را به عبور از ميدان مين تشبيه کرد و افزود: در طي اين مدت با مشکلات زيادي مواجه بوديم که عدم همکاري اداره هاي سطح شهر خصوصا در امر آزادسازي ها و نظرات مخالف غير کارشناسي يکي ديگر از مشکلات پيش روي شهردار بوده است که خوشبختانه شهردار جهادي روي همه مسائل تسلط داشته و مشکلات را به خوبي مديريت کرده است.

////////////////

رئيس شوراي اسلامي شهر کاشان:

محور کليدي شهرداري توجه به بافت شهري و توسعه است

رئيس شوراي اسلامي شهر کاشان گفت: از ويژگي هاي مهم کاشان توجه به بافت شهري و توسعه است و اين دو مقوله محور کليدي شهرداري در دوره جديد مديريت شهري محسوب مي شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري کاشان، حسين حيدريان شامگاه پنجشنبه در آيين افتتاح و بهره برداري از تقاطع غير همسطح مصلي«پل ولايت» اظهار کرد: در دوره مديريت جديد شهري پروژه هاي بزرگي در کاشان کلنگ زني و به بهره برداري رسيده است.

وي با بيان اينکه يکي از ويژگي هاي مهم کاشان توجه به بافت شهري و توسعه است، تصريح کرد: اين دو مقوله محور کليدي شهرداري در دوره جديد مديريت شهري محسوب مي شود.

رئيس شوراي اسلامي شهر کاشان ادامه داد: توجه به بافت سنتي در کنار توسعه شهري کاشان را به شهري متمايز بين ساير شهرهاي کشور تبديل کرده است و اين مهم نشان از ارزش نهادن به هويت شهري و پيوند عاطفي و علاقه قلبي شهردار و مجموعه ايشان به کاشان دارد.

حيدريان ديدگاه نو شهرداري به هويت شهري را ارج نهاد و گفت: اين امر ثروت مادي و معنوي براي کاشان به ارمغان خواهد آورد چون توسعه فرهنگي شهر وابسته به هويت شهري است که در اين دوره از مديريت شهري شهرداري به خوبي آن را به منصه ظهور رسانده است و برنامه هاي مدوني در قالب بودجه هاي سنواتي اين توسعه و پيشرفت را محقق کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا