اعطای وام طرح رونق تولید به 536 واحد در آذربایجان‌شرقی

پایگاه خبری ارک خبر:

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

اعطای وام طرح رونق تولید به 536 واحد در آذربایجان‌شرقی

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برای 536 واحد کوچک و متوسط 375 میلیارد و 403 میلیون تومان از محل تسهیلات طرح رونق تولید وام پرداخته شده است.

به گزارش ارک خبربه نقل ازنصر ، علی نواداد اظهار کرد: با توجه به اینکه آمار در رابطه با اعطای وام طرح رونق تولید در حال تغییر است تا الان برای 536 واحد کوچک و متوسط 375 میلیارد و 403 میلیون تومان از محل تسهیلات طرح رونق تولید وام پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه برای 471 واحد هم بانک‌ها به صورت مستقیم بیش از 216 میلیارد تومان وام پرداخت کرده‌اند، گفت: در مجموع 592 میلیارد میزان پرداختی وام به تولیدات داخلی بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار افزود: بیشترین تأکید بر واحدهای آسیب‌دیده است ولی در مجموع تعداد کل واحدهای پرداختی به یک هزار و هفت واحد وام تعلق گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 536 واحد، واحدهای مشکل‌دار است و بیشترین تمرکز بر روی آن‌ها است، گفت: این واحدها شامل واحدهایی است که چک برگشتی، اقساط معوقه و سایر مشکلات را دارند.

نواداد خاطرنشان کرد: 680 میلیارد تومان مجموع تسهیلاتی است که برای آذربایجان‌شرقی در نظر گرفته شده است که فقط 375 میلیارد و 403 میلیون تومان از این تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در یک ماه آینده سعی خواهیم کرد به مابقی واحدها با سرعت هر چه بیشتر وام پرداخت کنیم، تصریح کرد: البته هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار افزود: همیشه با راهکار اینکه دقت در مقابل سرعت از بین نرود پیش رفته و با همین روال نیز ادامه خواهیم داد؛ از این رو با بانک‌ها در حال تعامل هستیم تا مشکلات واحدهای دارای مشکل حل شده و چرخه اقتصادی استان رونق یابد.

وی با تأکید بر اینکه اعطای وام با عنوان طرح رونق تولید در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در قالب شعار سال است، گفت: قطع یقین اقتصاد مقاومتی مقوله‌ای نیست که فقط در یک سال به آن عمل کنیم بلکه هر سال باید الگوی عمل کشور قرار گیرد ولی این آمار و میزان تسهیلات برای سال‌جاری است.

دکمه بازگشت به بالا