لزوم استقرار شرکت معتبر حمل و نقل در فرودگاه تبریز

پایگاه خبری ارک خبر-آذربایجان شرقی:

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد:

لزوم استقرار شرکت معتبر حمل و نقل در فرودگاه تبریز

 

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم استقرار یک شرکت معتبر حمل و نقل در فرودگاه شهید آیت الله مدنی(ره) تبریز تاکید کرد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازنصر،  سعید شبستری خیابانی در بازدید از فرودگاه شهید مدنی تبریز و بررسی مشکلات موجود در بخش‌های مختلف آن، افزود: فرودگاه شهید مدنی نقش بسیار مهمی در تسریع حمل‌ونقل مسافر و بار دارد و به جرات می‌توان گفت در شمالغرب کشور، بهترین باند فرودگاهی متعلق به تبریز است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگو در ترمینال فرودگاه و تاکید بر لزوم فعال کردن هرچه بیشتر آن اظهار کرد: هرچه سریع‌تر  هماهنگی‌های لازم برای استقرار یک شرکت حمل‌ونقل قوی در فرودگاه تبریز با هدف تسهیل و تسریع در صادرات و واردات توسط مسئولان مربوطه انجام شود.

وی ادامه داد: از ظرفیت ترمینال فرودگاه در حوزه تسهیل و تسریع صادرات و واردات مورد نیاز استان باید به بهترین شکل ممکن بهره برده و اجازه ندهیم که کالاهایی که قابلیت صادرات از تبریز را دارند به تهران رفته و از آن جا به کشورهایی همچون ترکیه و سایر کشورها صادر شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شرکت انبارهای عمومی استان نیز وجود برخی مشکلات در بخش های مربوط به حیطه وظایف خود را رفع کرده و برای ایجاد زیرساخت‌های جدیدتر و استانداردتر تلاش کند.

شبستری همچنین ایجاد بازرسی نامحسوس در بخش مسافر ترمینال فرودگاه تبریز را اقدامی بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با استفاده از این سیستم، علاوه بر صرفه جویی در وقت، آرامش خاطر مسافران داخلی و خارجی نیز بیش از پیش تامین می‌شود.

گفتنی است، وی پس از این جلسه از بخش‌های مختلف فرودگاه شهید مدنی تبریز بازدید کرده و دستورات لازم برای رفع مشکلات موجود همچون تجهیز محل بازرسی نیروی انتظامی را صادر کرد.

دکمه بازگشت به بالا