افزایش 10درصدي پرداختی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

پایگاه خبری ارک خبر-آذربایجان شرقی:

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستايیان و عشایرآذربایجان شرقی خبرداد:

افزایش 10درصدي پرداختی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستايیان و عشایرآذربایجان شرقی از افزایش 10 درصدی میزان مستمری پرداختی صندوق در سالجاري خبر داد.

به گزارش ارک خبر به نقل ازنصر، محمد نظری در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان ملکان با اعلام خبر فوق افزود: تمامی بازماندگان بیمه شده های متوفی و بیمه شدگاني که براساس رأی کمیسیون پزشکی تا اول سالجاري از کارافتادگی کلی شان تأیید شده، مشمول این افزایش مستمری بوده اند.

وي اضافه كرد: همچنين معوقات 9 ماهه گذشته به صورت یکجا با مستمری ماهیانه به شماره حساب اعلامی خانوارها واریز شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستايیان و عشایر استان در ادامه سخنانش با بیان اینکه از آغاز بکار دولت تدبیر و امید شاهد رشد 76 درصدی در جذب بیمه شدگان کشاورز و روستایی در شهرستان ملکان بوده ايم، گفت: در شهرستان ملكان، 5 هزار و 500 بیمه شده اصلی معادل 33 درصد واجدین شرایط، نام نويسي و تحت پوشش صندوق بيمه اجتماعي كشاورزان و روستاييان قرار گرفته اند.

نظری، ایجاد تسهیلات و شرایط جدید برای ترغیب جوانان و خانواده های روستایی و عشایری و ساکنین شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت برای عضویت در صندوق بیمه را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه رفاه اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: در اين راستا زنان فاقد بيمه اجتماعي اعم از سرپرست و غيرسرپرست خانوار همانند مردان مي توانند با نام نويسي در صندوق از تعهدات و مزاياي بلندمدت آن بهره مند شوند.

دکمه بازگشت به بالا