ارائه تسهیلات توسط صندوق ولایت به مددجویان و غیرمددجویان در جهت رفع محرومیت

پایگاه خبری ارک خبر-خراسان جنوبی:

مدیر‌کل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

ارائه تسهیلات توسط صندوق ولایت به مددجویان و غیرمددجویان در جهت رفع محرومیت

 

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: صندوق تازه تاسیس ولایت در جهت رفع محرومیت به مددجویان و غیرمددجویان تسهیلات ارائه می‌دهد.

به گزارش ارک خبربه نقل از فارس ، رضا سلم‌آبادی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: صندوق تازه تاسیس ولایت کمیته امداد حضرت امام خمینی با ارائه تسهیلات به مددجویان و غیرمددجویان در جهت رفع محرومیت تلاش می‌کند.

وی افزود: 80 درصد از این تسهیلات در اختیار مددجویان کمیته امداد و 20 درصد دیگر در اختیار افراد غیرمددجو که برای دریافت وام مراجعه می‌کنند قرار می‌گیرد.

مدیر‌کل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان داشت: در شش ماهه اول امسال میانگین پرداختی برای هر نفر 800 هزار تومان بوده‌ است که به علت افزایش منابع این رقم به یک میلیون و 800 هزار تومان برای هر فرد افزایش یافت.

سلم‌آبادی تاکید کرد: لازم است فرهنگ‌سازی شود تا مردم برای سپرده‌گذاری در این صندوق اقدام کنند تا منابع بیش‌تری برای ارائه تسهیلات به نیازمندان در اختیار باشد.

این مسؤول افزود: کارکرد این صندوق قرض‌الحسنه منحصر به کمیته امداد نیست و تمام سازمان‌ها و ادارات می‌توانند از این صندوق استفاده کنند.

مدیر‌کل کمیته امداد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اکنون در دوردست‌ترین نقاط استان همچون دیهوک و درح نیز اداره کمیته امداد تاسیس شده‌ است که تمام ساز و کار این صندوق در این ادارات انجام می‌شود و نیاز به مراجعه متقاضیان به مرکز استان نیست.

سلم‌آبادی با اشاره به اینکه منابع این صندوق در جهت رفع محرومیت در بخش‌های درمان، اشتغال و ازدواج هزینه می‌شود، بیان داشت: در حال حاضر 60 درصد این منابع در زمینه اشتغال صرف می‌شود تا فرهنگ کار و تلاش در جامعه افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی توسط کمیته امداد امام خمینی برای مناطق محروم خراسان جنوبی چراغ جهت گرمایش و تانکر ضد جلبک تهیه می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا