حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه تا پایان سال 95

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه تا پایان سال 95

مدیردرمان تامین اجتماعی اصفهان:قول می‌دهیم تا پایان امسال دفترچه‌ها را در درمان مستقیم حذف و به صورت الکترونیکی صادر کنیم که نیازمند فرهنگ‌سازی در این رابطه است.
 دکتر علی اعتصام‌ پور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به طور یقین گفتگو و خرد جمعی در پیشرفت به سمت توسعه فوق العاده موثر است. با همدلی که در شورای درمان وجود دارد هرگونه سوء رفتار که در مراکز درمانی اصفهان رخ دهد با برخورد ما روبه‌رو خواهد شد.

وی تصریح کرد: نزدیک به 50 میلیارد تومان تجهیزات در سال 95 برای استان خریداری و 14 آمبولانس به ناوگان اضافه شده است.
با تشکیل کمیته های سلامت هزینه ها را کنترل می کنیم
مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: اولین پایلوت و شورای درمان را در دانشگاه علوم پزشکی بنیان نهادیم و هدف از انجام این کار این است که در مسیر توسعه گام برداریم.
اعتصام پور تاکید کرد: قول می‌دهیم تا آخر امسال دفترچه‌ها را در درمان مستقیم حذف و به صورت الکترونیکی صادر کنیم که نیازمند فرهنگ‌سازی در این رابطه است و این وظیفه بر عهده رسانه‌هاست.
ساختمان بخش آنژیوگرافی بیمارستان دکتر شریعتی به بهره‌برداری رسید
مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به گام های توسعه در حوزه درمان بیان کرد: ساختمان بخش آنژیوگرافی بیمارستان دکتر شریعتی به بهره‌برداری رسید و امیدواریم در بخش هتلینگ آن بتوانیم گام برداریم؛ بخش سی‌تی‌اسکن و پاویون در طی 2 سال و نیم در بخش‌های مختلف در هر سه بیمارستان ما مقیم هستند.
وی خاطر نشان کرد:  حدود 300 مرکز سونوگرافی در شهر اصفهان است که افراد می توانند با معرفی نامه از سازمان بدون فرانشیز کارهای درمانی خودشان را انجام دهند.
ارتقای فرایند آسایش بیمار 
به گفته اعتصام پور؛ در بیمارستان دکتر غرضی طرح هتلینگ را پیاده کردیم که به معنای ارتقای فرایند آسایش بیمار است؛ پارک کودک، آب‌نما، مسجد و … در این بیمارستان راه‌اندازی شده است؛ 5 هزار متر پلی کلینیک داریم که امیدواریم در ابتدای سال 96 افتتاح شود.
اعتصام‌پور در زمینه استفاده بهینه از امکانات یادآور شد: مرکزی در جوار زاینده‌رود آماده شده که قبلاً خانه کبوتران بود و مرکز آموزش و پژوهش شد؛همچنین پژوهشکده رفاه و سلامت با همکاری دانشگاه آزاد نجف‌آباد در کنار بیمارستان شریعتی آماده شده است.
لزوم برخورد مناسب با ارباب رجوع
وی با اشاره به لزوم برخورد مناسب با ارباب رجوع افزود: هیچ ارگان دولتی به هیچ دلیل حق ندارد خدمتی را از مردم بگیرد مگر اینکه در شورای استانی به امضای استاندار برسد؛ نکته مهم‌تر این است که همه باید مشکلات خود را با مذاکره و صحبت حل کنیم.
وی تاکید کرد:  قول می‌دهیم تا آخر امسال دفترچه‌ها را در درمان مستقیم حذف و به صورت الکترونیکی صادر کنیم که نیازمند فرهنگ‌سازی در این زمینه هستیم، این امر فرهنگ سازی و آموزش های جمعی از سوی رسانه های استان را می طلبد.

وی تاکید کرد: چنانچه موتور توسعه در اصفهان روشن شود  در کشور هم پیشرفت می کند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا