افتتاح دو طرح تامین اجتماعی در استان صفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

افتتاح دو طرح تامین اجتماعی در استان صفهان

محمد گورابی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه امسال در هفته تأمین اجتماعی ۵۰طرح در کشور افتتاح می شود  اظهار کرد:   افزود: دو طرح درمانگاه آران و بیدگل و شعبه راوند شهید زارعی هم در اصفهان افتتاح می شود.
وی با تأکید بر این که از کارفرمایی که در جنگ اقتصادی قرار دارد باید حمایت کنیم، گفت: تأمین اجتماعی از یک طرف باید درآمدهایش را تأمین کند و از طرفی در محل خودش مصرف کند.

۱۹تا۲۵ تیر هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

گورابی تأکید کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منابع سال گذشته بود در حالی که ۶ هزار و ۵۰۰ مجموع هزینه‌ها بوده و این یعنی ۲ هزار میلیارد تومان کمبود منابع؛ البته این کاهش در مورد کارفرمایان اعمال نشده است.

وی با بیان این که به هزار نفر از کارکنان پلی‌اکریل بیمه بیکاری هستند و در این خصوص نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان از دولت طلب داریم، ابراز داشت: مطالبات تأمین اجتماعی طی یک سال از ۹۵۰ میلیارد تومان به هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده، در حالی که ابزارهای لازم برای تحت فشار قرار دادن کارفرما را داریم اما در این شرایط می‌دانیم که اقدام درستی نیست.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به قانون بخشیدگی جرائم خوش‌حساب، عنوان کرد: برای این که دامنه این قانون را گسترده کنیم، بخشنامه اصلاح و تعریف خوش حساب تغییر کرد؛ برای تمام کارفرماها نامه زدیم و این موضوع را به اطلاع آن‌ها رساندیم، ۹ هزار و ۶۰۰ کارفرما درخواست‌شان را ارائه دادند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا