بخش بایگانی از تمام مراکز تامین اجتماعی حذف خواهد شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان:بخش بایگانی از تمام مراکز تامین اجتماعی حذف خواهد شد

علی اصغر دادخواه ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:  پرونده‌های الکترونیک در سه استان به صورت پایلوت به اجرا درآمد که زیرساخت‌های آن در اصفهان فراهم شده است و با اجرای کامل آن تا پایان سال ۹۶، دیگر تمام بایگانی‌ها حذف و تمام کارمندان این بخش‌ها به دیگر بخش‌ها ارجاع و هیچ پرونده‌ای گم نخواهد شد.

وی با اظهار اینکه سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که معادل ۶۵ درصد از جمعیت استان اصفهان است، ادامه داد: ماهانه ۲۷۰ میلیارد تومان به ازای حقوق بازنشستگی ۲۳۰ هزار نفر پرداخت می‌شود و هیچ بدهی به بازنشستگان نداریم.

دادخواه گفت: در دهه ماه امسال، دو میلیون و ۵۰۰ هزار دفترچه صادر کردیم.

بازرسی الکترونیک بیشترین تخلفات در تخت بستری را رفع می‌کند

 مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: بدنبال بازرسی الکترونیک که از اسفندماه آغاز می‌شود، میتوان بیشترین تخلفات در تخت بستری را کنترل کرد.

دادخواه افزود:سازمان تامین اجتماعی اصفهان ازاسفندماه، بازرسی الکترونیک را در برنامه کاری قرار داده است که با مراجعه به کارگاه‌ها با تبلت که به جی پی اس وصل است و با استفاده از کارت الکترونیک درمانی و دریافت پاسخ الکترونیک درمانی و زدن اثر انگشت روی جی پی اس می‌توانیم زمینه اطمینانی برای هم کارفرما هم تامین اجتماعی فراهم سازیم.

وی بیان داشت: بیشترین تخلفات در تخت بستری را شاهدیم که با بازرسی الکترونیک این میزان تخلفات کاهش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا