اعضای “انجمن احیای انسانی کنگره 60” حامی سه‌شنبه‌های بدون خودرو/ دوچرخه‌سواری از بزرگمهر تا چهارباغ

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

اعضای “انجمن احیای انسانی کنگره 60” حامی سه‌شنبه‌های بدون خودرو/ دوچرخه‌سواری از بزرگمهر تا چهارباغ
اعضای “انجمن احیای انسانی کنگره 60” هم‌زمان با ایام دهه فجر و در برنامه‌ای مشترک با پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان با حضور در مراسم قدردانی از آتش‌نشانان اصفهانی و سه‌شنبه‌های بدون خودرو، مسیر میدان بزرگمهر تا چهارباغ عباسی اصفهان را رکاب زدند.
به گزارش پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، بیش از 700 نفر از اعضای “انجمن احیای انسانی کنگره 60” عصر روز سه‌شنبه با حضور در مراسم سه‌شنبه‌های بدون خودرو و دوچرخه‌سواری مسیر میدان بزرگمهر تا خیابان چهارباغ عباسی اصفهان، این روز را گرامی داشتند.
این دوچرخه‌سواران در ابتدا با حضور در آتش‌نشانی مرکزی شهر اصفهان و عرض تسلیت به آتش‌نشانان غیور شهر اصفهان، در مراسم گرامیداشت آتش‌نشانان شرکت کردند.
دوچرخه‌سواران “انجمن احیای انسانی کنگره 60” در ادامه، هم‌زمان با طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو مسیر پل بزرگمهر تا خیابان چهارباغ عباسی را با دوچرخه طی کردند.
حضور “انجمن احیای انسانی کنگره 60” در فرماندهی آتش‌نشانی و همچنین سه‌شنبه‌های بدون خودرو، منتقل‌کننده پیامی با عنوان “امید” است.
این دوچرخه‌سواران با رکاب‌زنی و دوچرخه‌سواری در سطح شهر اصفهان، اعلام کردند که حامی اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو و استفاده شهروندان از دوچرخه هستند، به امید روزی که دوچرخه‌ها به‌عنوان وسیله‌ای برای حمل‌ونقل مردم مورداستفاده قرار گیرد.
عصر روز سه‌شنبه همچنین، مدیران معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان و پویش مردمی ترافیک شهر، برای ابراز همدردی و تسلیت به آتش‌نشانان اصفهانی در مرکز فرماندهی 125 اصفهان حضور پیدا کردند.
علیرضا صلواتی، معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در این مراسم با بیان اینکه آتش‌نشانان کار خود را با فداکاری همراه می‌کنند، اظهار داشت: زحماتی که آتش‌نشانان در سراسر کشور به ویژه در شهر اصفهان انجام می‌دهند، قابل ستایش و تکریم است. آتش‌نشانان افرادی هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی و به دور از توجهات در سطح شهر اصفهان آسایش و امنیت را برای شهروندان به ارمغان می‌آورند.
وی افزود: آتش‌نشانان، بی ‌حاشیه‌ترین عناصر خدمتگزار در اصفهان هستند و ما نیز بر خود واجب دانستیم برای عرض تسلیت و همین‌طور تشکر از خدمات آن‌ها در این محل حاضر شویم. باید یاد خاطره شهدای آتش‌نشان در همه زمان‌ها و به ویژه در فاجعه تلخ پلاسکو همیشه در ذهن مردم بماند و ازخودگذشتگی شهدای آتش‌نشان جاودان باشد.
گفتنی است، پس از مراسم تقدیر از آتش‌نشانان اصفهانی و همدردی با آن‌ها، مدیران شهری اصفهان به همراه اعضای “انجمن احیای انسانی کنگره 60” تا خیابان چهارباغ عباسی اصفهان و محل اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو، دوچرخه‌سواری کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا