بوران شدید در گردنه‌های توسکستان گرگان

پایگاه خبری ارک خبر-شاهرود:

بوران شدید در گردنه‌های توسکستان گرگان

 ارک خبربه نقل از ایرنا:فرمانده انتظامی شاهرود گفت: با وجود قطع بارش برف در منطقه، بوران شدید رفت و آمد خودروها را در گردنه‌های توسکستان گرگان بسیار دشوار کرده است.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی پنجشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: رانندگانی که قصد رفت و آمد از این گردنه ها را دارند، بهتر است از راه جایگزین شاهرود- آزادشهر استفاده کنند.
وی افزود: گردنه خوش ییلاق در مسیر شاهرود – آزادشهر نمک پاشی و برف روبی شده و رفت و آمد خودرو ها با احتیاط انجام می‌شود.
سرهنگ اشرفی گفت: به خاطر سرمای زیاد و یخ زدگی برخی نقاط راه های این منطقه، از رفت و آمد خودروهایی که زنجیر چرخ به همراه نداشته باشند، جلو گیری می شود.
وی از رانندگانی که قصد عبور از مسیرهای شاهرود- آزادشهر و شاهرود- توسکستان گرگان را دارند خواست به توصیه های ماموران پلیس راه و راهداری که در این مسیرها مستقر هستند، با دقت عمل کنند.
فرمانده انتظامی شاهرود به رانندگانی که از این راه ها می خواهند عبور کنند خواست، قوانین راهنمایی و رانندگی و به ویژه فاصله طولی را رعایت کرده و نیز سوخت کافی ، وسایل گرم کننده و غذا به همراه داشته باشند.
شاهرود با دو راه شاهرود- آزادشهر و شاهرود – توسکستان گرگان به استان گلستان متصل است.
راه شاهرود – گرگان که گردنه خوش ییلاق در آن قرار گرفته 120 کیلومتر و راه شاهرود- گرگان که از گردنه های توسکستان می‌گذرد، حدود 130 کیلومتر است.

دکمه بازگشت به بالا