«تبریز 2018» می‌تواند مراودات فرهنگی کشورمان را تقویت کند

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

رئیس انجمن دوستی ایران و فرانسه در غرفه تبریز؛

«تبریز 2018» می‌تواند مراودات فرهنگی کشورمان را تقویت کند

رئیس انجمن دوستی ایران و فرانسه با حضور در غرفه شهرداری تبریز، با مدیرعامل توسعه گردشگری شهرداری تبریز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازشهریار، سهراب فتوحی در این دیدار، با اشاره به این‌که «تبریز 2018» یک موقعیت کم‌نظیر برای توسعه ارتباطات بین‌المللی این شهر است، گفت: عنوان «تبریز» به یکی از موضوعات مهم و محوری در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبدیل شده و در آستانه سال جدید، بستر مناسبی برای ارتقای برنامه‌های گردشگری این شهر فراهم خواهد آورد.

وی با تاکید بر این‌که شهری به قدمت تبریز، با برخورداری از مواهب فرهنگی، تاریخی و اکوتوریسم قوی، باید جایگاه گردشگری خود را تقویت کند، اضافه کرد: نگاه کلی به برنامه‌های اجرایی و محتوایی این شهر نشان‌ می‌دهد که مسئولان و شهروندان این شهر، مصمم به تقویت این جایگاه هستند.

رئیس انجمن دوستی ایران و فرانسه تاکید کرد: برنامه‌های تبریز 2018، با توجه به پیشینه تاریخی و جغرافیای خاص این شهر، اتفاق مهمی در عرصه ملی به شمار می‌رود و می‌تواند مراودات فرهنگی را در ارتباطات بین‌المللی کشورمان افزایش دهد.

رضا خلیلی نیز در این دیدار، با ارائه گزارشی از برنامه‌های گردشگری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته و با تاکیدات و رهنمودهای شهردار محترم، برنامه‌های گسترده ارتباطی و گردشگری تبریز افزایش چشمگیر یافته است.

مدیرعامل توسعه گردشگری شهرداری تبریز  با بیان این که سازمان گردشگری شهرداری تبریز، طرح‌های ویژه تبلیغی را در آستانه سال جدید و سال 2018 طراحی کرده است؛ محتوای متفاوت این برنامه‌ها، با همکاری مدیریت هماهنگ شهر تبریز و تعامل با بخش‌های خصوصی طراحی شده و جامعه هدف گسترده‌تری را در بر خواهد داشت.

وی با دعوت از رئیس انجمن دوستی ایران و فرانسه برای سفر به تبریز، اظهار امیدواری کرد، استمرار این ارتباطات، به دستاوردهای عملی و تاثیرگزار بیانجامد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا