تحریم در حال فروریزی کامل است

85469

سرویس خبری روزنامه ارک:  رئیس جمهور در مراسم بیست و ششمین جشنواره ملی امتنان از جامعه کار و تولید گفت: ۱+۵ بداند که ملت و دولت ایران در کنار یکدیگر و پشتیبان هم هستند، کسی در دنیا نمی تواند فشار بر ایران را در ماه ها و سال های آینده ادامه دهد و سازمان تحریم در حال فروریزی کامل است.

حجت الاسلام حسن روحانی با تاکید بر اینکه بدون رشد مثبت اقتصادی ، اشتغال برای بیکاران میسر نیست، گفت: کارآفرین، کارگر و دولت باید در یک صف واحد قرار بگیرند تا کشور مسیر توسعه پایدار را سریعتر طی کند.

رییس  بیان داشت: باید اقتصاد نفتی به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کند و روی پای خود بایستیم و فناوری نوین در این سرزمین بتواند به برند تجاری تبدیل شود.

روحانی با تاکید بر اتحاد و همکاری گفت: برای تحقق اهداف متعالی با شعار نمی توانیم در این کشور توسعه بوجود بیاوریم، دولت و ملت باید همدلانه و در کنار یکدیگر فضای کار، توسعه و تولید را بالا ببرند.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه رشد تولید در گرو اخلاق کار است ، افزود: باید فضایی را درست کنیم که در این کشور سرمایه و فناوری جذب شود. روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه  سازمان تحریم در حال فروریزی کامل است، تصریح کرد: با هدایت مقام معظم رهبری و حمایت مردم، راه تعامل سازنده با جهان را ادامه خواهیم داد و دلالان تحریم به فکر شغل دیگری باشند.

رییس جمهوری هدف اصلی مذاکرات هسته ای را رفع اتهامات دروغین و حل مشکلات ناشی از توطئه ها دانست و اظهارداشت: ما می خواهیم ثابت کنیم که بدخواهان به جهان دروغ گفته اند و ما فقط دنبال استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای هستیم.

وی در ادامه گفت: می خواهیم مشکلات و معضلاتی را که بدخواهان در مسیر توسعه کشور بوجود آوردند برداریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا