گزارش اقدام و عمل خود را به رهبر انقلاب ارائه مي‌دهيم/ در اجراي اقتصاد مقاومتي شعارگونه عمل نكرديم

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

شهردار اصفهان:

گزارش اقدام و عمل خود را به رهبر انقلاب ارائه مي‌دهيم/ در اجراي اقتصاد مقاومتي شعارگونه عمل نكرديم

شهردار اصفهان گفت: قرار است گزارش اقدامات صورت گرفته در راستاي اجراي اقتصاد مقاومتي در شهرداري اصفهان را به صورت مجلد براي ارائه به شهروندان و مقام معظم رهبري در نظر بگيريم.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، مهدي جمالي‌‍نژاد در حاشيه نشست خبري گزارش قرارگاه اقتصاد مقاومتي شهرداري اصفهان، اظهار كرد: اولين دستگاهي كه در كشور قرارگاه اقتصاد مقاومتي را به سرعت پس از فرمايشات مقام معظم رهبري راه‌اندازي كرد شهرداري اصفهان بود.

وي با بيان اينكه اعتقاد راسخ به اجراي اقتصاد مقاومتي در شهرداري اصفهان داشتيم، تصريح كرد: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه در انتخاب اسامي سال‌ها قرار نيست تنها به صورت شعارگونه عمل كنيم، در نخستين ساعات پس از نامگذاري سال جاري در گلستان شهداي اصفهان هم قسم شديم اين موضوع را عملياتي كرده و در پايان سال گزارش اقدام و عمل خود را ارائه دهيم.

شهردار اصفهان ادامه داد: در حوزه‌هاي مختلف شهرداري اصفهان اقدامات شاخص بسيار زيادي در راستاي تحقق شعار سال انجام داده كه در اين زمينه شوراي اسلامي شهر نيز حمايت‌هاي بسيار خوبي از ما به عمل آورد.

وي با بيان اينكه دستگاه‌هاي مختلف بايد خود را در اين زمينه مكلف بدانند، اضافه كرد: بسياري از دستگاه‌هاي مختلف در كشور نياز است بيش از اين به شعارهاي انتخاب شده از سوي مقام معظم رهبري توجه كنند.

جمالي‌نژاد گفت: با توجه به اينكه شهرداري‌ها نهادهاي مستقل عمومي غيردولتي بوده و مديريت هزينه و درآمد را به صورت همزمان انجام مي‌دهند اجراي اقتصاد مقاومتي در آنها نمود بسيار زيادي دارد.

 

وي با بيان اينكه شهرداري اصفهان حداكثر تلاش خود را براي به اجرا درآوردن شاخص‌هاي اقتصاد مقاومتي انجام داد، تاكيد كرد: براي اقدامات زيرمجموعه شهرداري در راستاي تحقق شعار سال امتيازبندي‌‌‌هاي لازم  صورت گرفت تا نحوه عملكرد معاونت‌ها و سازمان‌ها در اين موضوع مشخص شود.

شهردار اصفهان ابراز داشت: قرار است اين اقدامات در شهرداري اصفهان را به صورت مجلد و براي ارائه به شهروندان و مقام معظم رهبري در نظر بگيريم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا