ویژه مراسم تحویل سال 96 در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا از پایگاه اطّلاع رسانی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع)، ویژه مراسم تحویل سال نو در فضایی روحانی و معنوی در جوار حرم محدث عظیم الشان حضرت عبدالعظیم(ع) پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مصلی، مسجد جامع، صحن ها و رواق ها برگزار می شود.
مراسم تحویل سال نو از ساعت 13 با قرائت قرآن شروع و با قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم علیه السّلام و دعای توسّل توسّط مداحان اهل بیت(ع) ادامه می یابد و سپس در لحظه تحویل سال دعای تحویل سال قرائت می شود.
پخش پیام مقام معظّم رهبری و ریاست محترم جمهوری پایان بخش این مراسم آیینی است .
معاونت فرهنگی و امور زائران و دبیر ستاد تحویل سال نو آستان مقدّس، با اشاره به حضور گسترده و انبوه زائران و مجاوران در بارگاه حضرت عبدالعظیم علیه السلام که ویژگی ثابت این ایام است، بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته و تلاش همکاران در قسمت‌های مختلف و به‌ویژه در بخش سیستم صوتی حرم مطهر ، تدابیر لازم جهت استفاده زائران از برنامه‌ها انجام شده است.
عباس سلیمی گفت: ویژه‌برنامه‌های تدارک دیده شده برای تحویل سال جدید به صورت سراسری در اماکن متبرکه حرم مطهر پخش خواهد شد و تقاضای ما از زائران محترم این است که باتوجّه به ازدحام شدید جمعیت ضمن همکاری با خادمین و عوامل انتظامات آستان مقدّس ، از فضاهای بیرونی آستان و صحنها نیز استفاده نمایند.
لحظه تحویل سال 1396 هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران ساعت 13 و 58 دقیقه و 40 ثانیه روز دوشنبه 30 اسفند 1395 هجری شمسی مطابق 21 جمادی الثانیه 1438 هجری قمری و 20 مارس 2017 میلادی است.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا