کشف یک تن و ۷۶۸ کیلوگرم انواع مخدر در سراوان/دستگیری ۷ قاچاقچی

پایگاه خبری ارک خبر-زاهدان:

فرمانده انتظامی سراوان خبر داد:

کشف یک تن و ۷۶۸ کیلوگرم انواع مخدر در سراوان/دستگیری ۷ قاچاقچی

زاهدان – فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از اجرای موفقیت آمیز طرح عملیاتی «رعد» و کشف بیش از یک تن و ۷۶۸ کیلو انواع مواد مخدر در طول هفته اخیر در این شهرستان خبر داد.

ارک خبربه نقل ازمهر:سرهنگ احسانعلی آذر پودینه در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای اجرای طرح «رعد» با اشرافیت اطلاعاتی و با هدف مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در چند عملیات مختلف یک تن و ۷۶۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و همچنین در همین راستا ۷ قاچاقچی دستگیر و ۳ دستگاه خودرو را توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح های مختلف پلیسی در راستای مبارزه با کالای قاچاق، ماموران موفق به کشف ۱۹ هزار ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق شدند تصریح کرد: در این زمینه ۸ نفر قاچاقچی و ۹ دستگاه خودرو توقیف شد.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سراوان در راستای ارتقای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به کشف ۶ فقره سرقت و دستگیری ۴ سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس راهور این فرماندهی با اجرای طرح های مختلف ضمن برخورد قانونی با هنجارشکنان تعداد ۲۶ دستگاه خودرو و ۹۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت دادند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا