سارق اینترنتی در بوشهر شناسایی و دستگیر شد

پایگاه خبری ارک خبر-بوشهر:

سرپرست پلیس فتای بوشهر:

سارق اینترنتی در بوشهر شناسایی و دستگیر شد

سرپرست پلیس فتای استان بوشهر گفت: فردی که به صورت اینترنتی حساب بانکی دوستش را خالی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازمهر، سرگرد مهدی قاسمی به پایگاه خبری پلیس گفت: کاراگاهان مبارزه با جرائم سایبری پلیس فتا در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش، با تشکیل تیم عملیاتی ویژه موضوع را بررسی کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی و تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان و انجام بررسی‌های فنی مشخص شد، برداشت‌کننده غیرمجاز طی مراحل متعدد با استفاده از حساب مالباخته اقدام به خرید اینترنتی کرده است.

وی تصریح کرد: ماموران این پلیس پس از پی جویی علمی موضوع، متهم را شناسایی و مشخص شد وی از دوستان صمیمی و نزدیک مالباخته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری و بازجویی در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما پس از مواجهه با شواهد و قرائن گردآوری شده لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: شاکی از دوستانم است که در یک مرحله کارتش را برای پرداخت اقساط تسهیلات بانکی خود در اختیارم قرار داد من نیز وسوسه شدم رمز دوم حسابش را فعال و در چندین مرحله اقدام به خرید اینترنتی کردم و تصور نمی‌کردم شناسایی و دستگیر شوم.

سرپرست پلیس فتا استان بوشهر خاطرنشان ساخت: شهروندان به هیچ عنوان اطلاعات شخصی رایانه‌ای و حساب بانکی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند و سعی کنند رمز دوم حساب بانکی خود را به طور مرتب تغییر دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا