اخذ سند 224 هکتاری روستای اسفیدان نطنز به نام وقف

پایگاه خبری ارک خبر:اصفهان:

اخذ سند 224 هکتاری روستای اسفیدان نطنز به نام وقف

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: جهت تثبیت مالکیت موقوفه سید حسن واقف سند 6 دانگ عرصه روستای اسفیدان نطنز به مساحت 224 هکتار و با ارزشی بالغ بر 450 میلیارد ریال به نام وقف اخذ شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمود نصر اصفهانی اظهار داشت: پس ماه ها پی گیری معاونت حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در جهت احقاق حقوق واقفان نیک اندیش و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش سند روستای اسفیدان نطنز به نام وقف اخذ شد.

وی در ادامه افزود: این سند شامل  6 دانگ عرصه روستای اسفیدان نطنز به مساحت بیش از 224 هکتار و با ارزشی بالغ بر 450 میلیارد ریال است.

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این موقوفه در سال 857 هجری قمری و در حدود 580 سال قبل توسط سید حسن واقف جهت اجرای برنامه های مذهبی وقف شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمود نصر اصفهانی در ادامه تصریح کرد: همچنین از اول سال جاری تا کنون جهت تثیبت مالکیت موقوفات و صیانت از حقوق واقفان نیک اندیش و موقوفات با پی گیری های معاونت حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف استان 51 سند برای 168 رقبه به مساحت 231 هکتار برای موقوفات و رقبات استان اخذ شده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا