توقیف ۱۱.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شبستر، عجب شیر و چاراویماق

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

در قالب طرح مبارزه با قاچاق کالا صورت گرفت؛

توقیف ۱۱.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شبستر، عجب شیر و چاراویماق

چمحموله های قاچاقی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال در تعدادی از شهرستان های آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازمهر، ماموران نیروی انتظامی فرماندهی آذربایجان شرقی با اجرای عملیات هایی جداگانه در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان های شبستر، عجب شیر و چاراویماق، محموله های قاچاقی به ارزش برآوردی بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال را کشف و ضبط و چهار متهم را نیز در ارتباط با این پرونده ها دستگیر کردند.

توقیف محموله قاچاق ۱۰ میلیاردی در شبستر

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر ظهر شنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی یک دستگاه خودرو تریلی حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ پاسدار فریدون حیدری ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو، تعداد چهار هزار و ۷۵۹ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق را کشف و دو نفر متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهمان این کالا ها را از یکی از شهرهای مرزی بارگیری کرده و قصد انتقال به مرکز کشور را داشت که توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر در پایان تاکید کرد : متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال در عجب شیر

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر نیز با اشاره به کشف کالای قاچاقدر این شهرستان به خبرنگاران گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ومبارزه با قاچاق کالا، ماموران گشت یگان امداد شهرستان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را متوقف کردند.

 سرهنگ رحمان عبدی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، تعداد ۲۳۰ عدد تجهیزات الکترونیکی غیر مجاز به ارزش تقریبی ۱۶۰ میلیون ریال را کشف کردند که بصورت ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی عجب شیر با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و هنجار شکنان، از شهروندان خواست تابا ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰، پلیس را در افزایش امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه یاری نمایند

وقیف محموله قاچاق میلیاردی در چاراویماق

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق نیز با اعلام خبر توقیف یک دستگاه خودروی نیسان حامل کالای قاچاق میلیاردی در این شهرستان اظهار داشت: ماموران یگان امداد در حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به  یک دستگاه خودروی نیسان آبی رنگ مشکوک و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ عباس زنده گل تپه ادامه داد: در بازرسی از خودروی مذکور مشخص شد که حامل بار قاچاق از نوع خشکبار از قبیل مغز گردو و بادام هندی است و مقدار سه هزار و ۹۰ کیلو گرم انواع خشکبار(مغز گردو، بادام هندی) به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف و در این راستا یک نفر متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق خاطر نشان کرد: طرح برخورد با قاچاقچیان کالاو ارز ادامه دارد و جهت حمایت از تولید داخلی برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا ادامه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا