دستگيري زن رمال در شاهين شهر

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

دستگيري زن رمال در شاهين شهر

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر از شناسايي و دستگيري يك زن رمال كه ماهيانه بيش از 40 ميليون ريال درآمد داشت، خبر داد.

سرهنگ “رجبعلي مختاري” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر اينكه يك زن فالگير با ادعاي حل مشكلات مردم از طريق دعانويسي و رمالي از افراد ساده لوح كلاهبرداري مي كند بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان شاهين شهر قرار گرفت .

وي با اشاره به اينكه فرد رمال ادعاي حل مشكلاتي مانند بيكاري، ازدواج ، طلاق ،افزايش مهر و محبت و ديگر مشكلات را مي كرده است، افزود:يك تيم از ماموران پليس امنيت عمومي پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل اعزام شدند كه تعداد زيادي كتاب مخصوص رمالي و دعاهايي كه براي افراد مختلف نوشته و بسته بندي كرده بود را كشف كردند.

سرهنگ مختاري افزود : اين فرد كلاهبردار به بهانه داشتن كارگاه خياطي اقدام به تهيه يك دستگاه كارت خوان بانكي كرده بود و در هر بار ويزيت افراد بين يك تا يك ميليون و 500 هزار ريال از افراد دريافت مي كرده بطوري كه طبق اسناد موجود در آمد ماهيانه وي بيش از 40 ميليون ريال بوده است.

سرهنگ مختاري در پايان با اشاره به تشكيل پرونده در اين خصوص و تحويل متهمه به مراجع قضائي از شهروندان خواست ، فريب افراد شياد و كلاهبردار را نخوريد و در صورت مواجه شدن با مشكلاتي در زندگي از مراكز مجاز مانند مراكز مشاوره استفاده كنيد و هر گونه موارد مشكوك را به پليس اطلاع دهيد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا