امضای تفاهمنامه تبلیغات اسلامی و ستاد بازسازی عتبات

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

امضای تفاهمنامه تبلیغات اسلامی و ستاد بازسازی عتبات

طی جلسه ای تفاهنامه همکاری بین ستاد بازسازی عتبات عالیات و اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امضاء شد.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر،حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی در این جلسه که ظهر روز یکشنبه برگزار شد گفت:اهل آذربایجان ،اهل کرامت است و برای باسازی عتبات عالیات همیشه پیش قدم بوده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود:باید طرف شایسته باشد تا پولش صرف باز سازی عتبات شود و وجود ستاد بازسازی عتبات یک توفیق و نعمت الهی است تا مردم به وسیله این مجموعه پولها و دارایی هاشان را برای خدمت به ائمه بکار گیرند،چون نمیدانیم این عرصه تا کی باز است.

 

دکتر حسینی با اشاره به مفاد این تفاهنمامه یاد آور شد:با این بحث همکاری ستاد عتبات می تواند از ظرفیت های انجمنهای اسلامی،هیئات مذهبی،و شبکه عظیم تبلیغی روحانیون که در اختیار این اداره کل است برای ترویج فرهنگ بازسازی عتبات عالیات در سطح استان بخصوص در ایام محرم بهره گرفت.

وی بااشاره به استقرار دبیرخانه فرهنگی ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود:مردم آذربایجان شرقی علمدار حمایت از جبهه مقاومت در سراسر کشور هستند و رتبه اول در حمایت از این جبهه را به خود اختصاص داده اند، و وظیفه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی حفظ و ترویج کلام الله ،دفاع از حریم اهل بیت(ع)و ارزشهای اسلامی و فرهنگ این دین مقدس است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به تعهدات این ستاد افزود:باید برای بازسازی عتبات و تحقق تعهدمان تلاش کرده و با برنامه های مسنجم در جهت پیشبرد اهداف مان گام برداریم.

داداشی افزود:مشارکت هیئات مذهبی و دستجات حسینی و کلا استفاده از ظرفیت اداره کل تبلیغات اسلامی برای بازسازی عتبات عالیات برای ما اهمیت دارد و به این دلیل به فکر انعقاد تفاهمنامه با این سازمان بودیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا