بازگشت دختربچه مفقود مشهدی به آغوش خانواده

پایگاه خبری ارک خبر-مشهد:

بازگشت دختربچه مفقود مشهدی به آغوش خانواده

ملیکا احمدی کودک 1.5 ساله مشهدی که 9 روز پیش از مقابل خانه اش مفقودشده بود روز چهارشنبه با حکم قضایی در محل شیرخوارگاه نرجس خاتون اصفهان به پدرش تحویل داده شد.

ارک خبربه نقل ازایرنا:مدیرکل بهزیستی استان اصفهان هنگام تحویل ملیکا به پدرش به خبرنگار ایرنا گفت: این کودک روز گذشته توسط شهروندان اصفهانی در یکی از بوستان های شهر اصفهان پیدا و به ماموران انتظامی تحویل و پس از طی مراحل قانونی و با حکم دستگاه قضایی ساعت 20 روز گذشته به شیرخوارگاه نرجس خاتون منتقل شد.
سعید صادقی با بیان اینکه این کودک در هنگام تحویل به شیرخوارگاه تحت مراقبت قرار گرفت، افزود: در بررسی ‌های صورت گرفته ملیکا هیچ گونه آزارجسمی ندیده است.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان نیز گفت: ملیکا که 9 روز پیش در مشهد ربوده شد، روز گذشته در بوستان شهری ناژوان در غرب اصفهان پیدا شد.
سرهنگ ستار خسروی افزود: این دختر بچه با اطلاع شهروندان به ماموران انتظامی حاضر در نزدیکی پارک ناژوان تحویل داده شده است.
وی اظهار کرد: پس از پیدا شدن ملیکا، نیروهای پلیس تصویر او را با فیلم‌هایی که در اختیار خانواده‌ اش بوده تطبیق دادند و تصویر این کودک خردسال را برای خانواده ‌اش ارسال کردند که پس از تایید عکس ارسالی مشخص شد که دختربچه پیدا شده در اصفهان همان فرد ربوده شده در مشهد است.
وی یادآوری کرد: این دختر بچه پس از پیدا شدن به دستور دادستان استان اصفهان تحویل بهزیستی داده شده تا مراحل بعدی آن امروز (چهارشنبه) پیگیری و تحویل خانواده خود شود.
ربوده شدن ملیکای 18 ماهه در روزهای اخیر بازتاب گسترده ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی پیدا کرد و عکس او در شمار زیادی از کانال ها و سایت های اینترنتی منتشر شد.
برخی از شهروندان اصفهانی با مشاهده ملیکا و تطبیق او با عکس های انتشار یافته در فضای مجازی ، او را تحویل ماموران انتظامی دادند و زمینه بازگشت او را به خانواده اش فراهم کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا