۳۹۵ پروژه بخش کشاورزی کردستان در هفته دولت افتتاح می شود

پایگاه خبری ارک خبر- سنندج:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

۳۹۵ پروژه بخش کشاورزی کردستان در هفته دولت افتتاح می شود

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از افتتاح ۳۹۵ پروژه بخش کشاورزی استان در هفته دولت خبرداد و گفت: برای بهره برداری از این تعداد پروژه حدود ۵۵ میلیاردتومان اعتبار هزینه شده است.

ارک خبربه نقل ازمهر:کریم ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پروژه های هفته دولت تحرکی ادامه دار در راستای افزایش درآمد با اشتغال پایداردر این استان است، گفت: سازمان جهاد کشاورزی علاوه بر هفته دولت در دیگر مناسبت های ملی هم چون دهه مبارک فجر و هفته جهادکشاورزی هم اقدام به افتتاح پروژه می کند.

وی با اشاره به اینکه درهفته جهادکشاورزی اواخر خردادماه امسال ۷۹ میلیارد تومان پروژه دراستان به بهره برداری رسید، بیان کرد: به مناسبت هفته دولت هم ۳۹۵ پروژه قابل افتتاح در بخش کشاورزی داریم.

وی اظهارداشت: برای به بهره برداری رساندن ۳۹۵ پروژه کشاورزی هفته دولت حدود ۵۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان یکی از پروژه های شاخص را واحد تولید قارچ سروآباد ذکر کرد و افزود: ۱۵ میلیارد تومان برای ایجاد این واحد هزینه شده که می تواند در بحث اشتغال ظرفیت بسیار خوبی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: پروژه پرورش قارچ شهرستان سروآباد توسط یک سرمایه گذار انجام شده که ۱۰ میلیارد آورده شخصی و ۵ میلیارد تومان از محل  صندوق توسعه بخش کشاورزی هزینه کرده است.

ذوالفقاری عنوان کرد: پروژه های قابل افتتاح هفته دولت در حوزه های مختلف، دام، طیور، آبزیان، زنبور عسل، طرح های مرتع داری و آبخیزداری منابع طبیعی، سیستم های نوین آبیاری وصنایع تبدیلی و تکمیلی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا