رونمایی ازپورتال تئاتر خیابانی ایران/اهدای قرآن به اکراینی ها

پایگاه خبری ارک خبر-سنندج:

با حضور جمعی از مسئولان کشوری انجام شد؛

رونمایی ازپورتال تئاتر خیابانی ایران/اهدای قرآن به اکراینی ها

پورتال تخصصی تئاتر خیابانی ایران در در چهارمین روز از دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاترخیابانی مریوان با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در مریوان رونمایی شد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازمهر، پورتال تخصصی تئاتر خیابانی ایران با حضور مدیرکل مرکزهنرهای نمایشی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، یکی از اعضای شورای مرکزی نظارت وارزشیابی برنمایش، فرماندارشهرستان مریوان، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان سه شنبه شب در پایان چهارمین روز از برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در مجتمع فرهنگی هنری این شهر رونمایی شد.

مدیر کانون تخصصی تئاتر ایران در این مراسم گفت: جای بسی خوشحالی است که در  دوازدهمین دوره جشنواره  بین المللی تئاتر خیابانی مریوان فضای مطلوبی در حوزه نقد، داروی و اجرای نمایش ها ایجاد شد.

سامان خلیلیان با اشاره به رونمایی از دو کتاب و پورتال تخصصی تئاتر خیابانی ایران در این برنامه بیان کرد: از این به بعد این پورتال محفل و مکانی برای دستیابی هنرمندان به اطلاعات، داده ها، مقالات، نقدها و غیره در ارتباط با تئاتر خیابانی است.

وی از این پورتال به عنوان خانه اخبار و جایگاه مستقل تئاتر خیابانی نام بردو اظهارداشت:  تمامی هنرمندان با ارائه اخبار مربوط به گروه های خود می توانند از نحوه فعالیت گروه های مختلف در سراسر کشور اطلاع پیدا کنند.

وی از اهالی رسانه و خبرنگاران وعکاسانی که اخبار این دوره از جشنواره را پوشش دادند تشکر کرد و افزود: بی شک  برای معرفی این جشنواره نیاز به مشارکت و حضور اهالی رسانه است و خوشبختانه در این دوره هم با ما همکاری مطلوبی داشتند.

دو نفر از هنرمندان گروه نمایشی که از کشور اوکراین در این دوره از جشنواره شرکت کرده بودند از دبیرخانه جشنواره تقاضای دو نسخه از قرآن کریم را کرده بودند که در مراسم شب گذشته توسط مسئولان حاضر در این مراسم به آنها اهدا شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا