ادارات و سازمان های دولتی برتر استان کردستان معرفی شدند

پایگاه خبری ارک خبر-کردستان:

در قالب جشنواره شهید رجایی؛

ادارات و سازمان های دولتی برتر استان کردستان معرفی شدند

تحت عنوان جشنواره شهید رجایی و همایش کردستان در مسیر توسعه، دستگاه های برتر استان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، بیستمین جشنواره شهید رجایی و دومین همایش سالانه کردستان در مسیر توسعه ظهر امروز در استانداری کردستان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

در این مراسم از دستگاه های شاخص سال ۹۵ تجلیل شد و دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی( ره) استان کردستان سه دستگاه برتر بر اساس شاخص های عمومی شدند.

در حوزه زیر بنایی و تولیدی اداره کل دامپزشکی، در حوزه علمی، فرهنگی و آموزشی اداره کل آموزش پرورش و اداره کل بهزیستی استان کردستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

اداره آب و فاضلاب روستایی، اداره کل فنی و حرفه ای و ثبت احوال استان کردستان نیز بر اساس شاخص های تخصصی ادارات برتر استان در سال ۹۵ شناخته شدند.

در حوزه نظارت نیز، سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، اداره کل اطلاعات و دادستانی استان کردستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

بر اساس شاخص های اقتصاد مقاومتی قرارگاه پیشرفت و سازندگی استان، اداره کل راه و شهر سازی، صنعت، معدت و تجارت، شیلات و امور آبزیان، دانشگاه کردستان و اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

بانک هایی که در حوزه پرداخت وام به واحد های صنعتی و کشاورزی استان نیز بیشترین پرداختی را داشته اند مورد تجلیل قرار گرفتند که در این میان بانک ملی، کشاورزی و صنعت و معدن سه بانک برتر این حوزه معرفی شدند.

گفتنی است، این مراسم با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا