توانمند سازی و دانش افزایی اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران در اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

توانمند سازی و دانش افزایی اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران در اصفهان

علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان درمراسم افتتاحیه طرح آموزش اعضاء هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران گفت: این دوره ها نتایج مثبتی درتوانمند سازی و افزایش دانش مدیریتی و تخصصی مدیران دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیرعامل این شرکت درمراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی اعضای هیات مدیره شرکت ملی گازایران به میزبانی استان اصفهان  گفت: این دوره آموزشی که با موضوع مدیریت قراردادها و پیمان ها و قوانین مربوط به این حوزه و برون سپاری فعالیت ها درحال برگزاری است، برای دومین باراست که در اصفهان برگزار می شود و گروه چهارم اعضای هیئت مدیره در آن حضور یافته اند.

وی، با اشاره به اینکه دو دوره آموزشی دیگر با همین موضوع، ویژه گروه های اول و دوم نیز به میزبانی گاز اصفهان برگزار خواهد شد، بیان داشت: برای برگزاری کیفی و مطلوب این دوره هماهنگی های زیادی در خصوص تهیه محل مناسب برگزاری، اسکان ،پذیرایی ، تردد و… انجام شده است.

سید مصطفی علوی، با اشاره به اینکه شرکت ملی گاز ایران این دوره آموزشی را به صورت گسترده و هدفمند برنامه ریزی کرده است بیان داشت:‌ خوشبختانه برنامه ریزی خوبی مطابق بر نیاز اعضای هیئت مدیره صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید بر ضرورت برگزاری این دوره ها گفت: این نشست های آموزشی دارای چشم انداز وسیع بوده و اجتماع مدیران که هر کدام صاحب تجربیات و دانش های ارزشمند هستند می تواند به گونه ای ، خود توسعه مدیریت دانش نیز باشد.

مهندس علوی، در ادامه با اشاره به وضعیت گازرسانی در استان اصفهان بیان داشت: هم اکنون ۹۹.۵ درصد جمعیت کل استان معادل ۹۹٫۶ درصد خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوار های روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی گفت: برای تأمین گاز بیش از یک میلیون 707هزار مشترک در سطح استان اصفهان، بیش از یک میلیون و ۸ هزارعدد انشعاب نصب شده و ۲۶ هزار کیلومتر شبکه ‌گذاری صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: در حال حاضر یک هزار و ۱۱۱ کیلومتر خط  انتقال، ۹۲۹ ایستگاه تقلیل فشار وحفاظت از زنگ و ۱۵۶ ایستگاه CNG در سطح استان به بهره برداری رسیده است و با  بهره مندی ۱۰۳ شهر و ۱۳۳۸ روستا از نعمت گاز طبیعی، شمار مشترکین این استان از مرز  یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک  گذشته است.

وی، با اشاره به  بهره مندی ۴۸ شهرک صنعتی  و ۸ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی از گاز طبیعی از سال ۱۳۴۸ تاکنون، خاطر نشان ساخت: ۳۴ درصدگاز استان در بخش صنعت، ۲۰ درصد در خانگی،  ۳۵ درصد نیروگاه ها، ۶ درصد پالایشگاه، ۲٫۵ درصد بخش تجاری ۲٫۵  درصد حمل و نقل توزیع و  مصرف می شود.

علوی در پایان اظهار امیدواری کرد؛گروه دوم اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران ضمن بهره مندی کافی از مطالب آموزشی انجام شده  در این دوره ، همانند گروه نخست از کیفیت برگزاری دوره و میزبانی گاز اصفهان رضایتمندی لازم را کسب نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا