حمایت بیش از ۵۵ هزار حامی از ۱۵ هزار فرزند مددجوی اصفهانی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

حمایت بیش از ۵۵ هزار حامی از ۱۵ هزار فرزند مددجوی اصفهانی
۵۵ هزار ۸۴۵ حامی نیکوکار حمایت بیش از ۱۵ هزار فرزند یتیم و مددجوی طرح محسنین کمیته امداد استان اصفهان را بر عهده‌دارند و ماهانه کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به آن‌ها اهدا می‌کنند.
مدیر کمیته امداد استان اصفهان گزارشی از کمک حامیان نیکوکار در شش‌ماهه نخست امسال به کودکان یتیم و نیازمند تحت حمایت ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه ۵۵ هزار ۸۴۵ حامی سرپرستی معنوی بیش از ۱۵ هزار کودک مشمول طرح‌های اکرام ایتام و محسنین این استان را عهده‌دارند، افزود: طی شش‌ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۳ هزار حامی به حامیان طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» افزوده‌شده است.
وی با اشاره به اینکه در طرح اکرام حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم بر عهده حامیان است، افزود: فرزندان بخش قابل‌توجهی از مشکلات معیشتی، آموزشی و فرهنگی را از محل کمک خیران رفع می‌کنند.
وی با اشاره به اجرای طرح محسنین بین کودکان نیازمند عنوان کرد: طرح محسنین یکی از طرح‌های حوزه مشارکت این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰هزار تومان به‌صورت ماهیانه حمایت مادی و معنوی فرزندان یتیم را بر عهده بگیرند.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه این نهاد در کنار خدمات خود به مشارکت و حضور مردم نیاز دارد عنوان کرد: حامیان و نیکوکاران می‌توانند علاوه بر کمک‌های نقدی، حمایت‌های غیر نقدی را درزمینهٔ تأمین پوشاک، مواد غذایی، کمک‌های درمانی، تأمین مسکن و جهیزیه جوانان اقدام کنند.
شیران در پایان با اشاره به استفاده از روش‌های نوین پرداخت افزود: خیران و نیکوکاران اصفهانی می‌توانند با شماره شناسه واریز اختصاصی، کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۳۳۴۷۷۸۰۹۶، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۲۰۴۱۸ نزد بانک ملت واریز کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا