باحضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صورت گرفت: رونمایی از بسته فرهنگی با رویکرد مدیریت مصرف آب

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

باحضور مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، دکتر تابع جماعت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت نیرو در هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکتهای آب و فاضلاب کشور از بسته فرهنگی مدیریت مصرف آب شرکت آبفای استان اصفهان که شامل 5 انیمیشن، 2 کلیپ، 5 نمایش نامه صوتی و 7 ترانه بود رونمایی شد.
سیداکبر بنی طبا مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: برای اولین بار در کشور بسته فرهنگی مدیریت مصرف را در ابعاد گسترده و متنوع که بسیاری از تکنیک های هنری را دربر دارد تولید و رونمایی نمود. در این بسته فرهنگی 5 داستان در قالب انیمیشن، 2 کلیپ به صورت مستند، 5 نمایش نامه صوتی و 7 ترانه بسیار زیبا با لحن کودکانه آمده که شیوه های صحیح مصرف آب را به گروه هدف که کودکان و نوجوانان بوده است آموزش می دهد.
وی حساسیت و دقت نظر در محتوای بخش های مختلف این بسته فرهنگی را مهم برشمرد و خاطرنشان ساخت: میزان اثربخشی و مؤثر بودن هر اثری ارتباط بسیار زیادی با محتوای آن اثر دارد. بر این اساس در فرایند تولید این بسته فرهنگی بر تنوع و محتوای مقوله مدیریت مصرف بسیار تأکید شد و تصمیم گرفته شد در تدوین این بسته فرهنگی متناسب با گروه سنی جامعه هدف از موسیقی مطلوب، طراحی های گرافیکی متنوع، تصویرسازی، آهنگ سازی و صداگذاری مناسب استفاده شود.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: بسته فرهنگی «تو میدونی اخمولک چطوری خندونک شد؟» در میان دانش آموزانی که برای آموزش مدیریت مصرف آب به خانه فرهنگ آب مراجعه می کنند توزیع می شود تا با در اختیار قرار دادن این بسته فرهنگی به دانش آموزان فرایند آموزش مصرف بهینه آب جامع و کامل تر انجام گیرد.
وی گفت: تیراژ این بسته فرهنگی در مرحله اول حدود 10 هزار نسخه است که انتظار می رود با توزیع آن میان دانش آموزان فرهنگ بهینه مصرف آب میان آینده سازان کشور نهادینه شود تا صیانت از منابع آبی در کشور بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا