ایستگاه های TBS گاز آسیبی به مبلمان شهری نمی زنند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

در دیدار با شهردار جدید اصفهان مطرح شد؛

ایستگاه های TBS  گاز آسیبی به مبلمان شهری نمی زنند 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید بر اینکه توسعه شبکه و افزایش ایستگاه های TBS با در نظر گرفتن مبلمان و زیبا سازی شهر انجام خواهد شد افزود: این شرکت در طرح ابتکاری استقرار ایستگاه های TBS را به صورت کابینتی طراحی کرده که نه تنها فضای زیادی اشغال نمی کند بلکه به مبلمان شهری نیز آسیبی وارد نمی سازد.

به گزارش روابط عمومی ،مهندس علوی، در دیدار با شهردار جدید اصفهان با بیان اینکه، این شهرستان بطورکامل گاز رسانی شده گفت: در اصفهان سالانه حدود 3 میلیارد متر مکعب گاز در بخش خانگی و تجاری مصرف می شود که با توجه به توسعه شهر می بایست شبکه و ایستگاه های گازرسانی را تقویت کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، وجود شیرهای گاز در پیاده رو های برخی خیابان ها که تحت عنوان “شیر پیاده رو” نامیده می شوند را از نقاط حساس درسطح شهر عنوان کرد و اظهار داشت: این نقاط باید جمع آوری شوند لیکن این مهم، بدون همکاری شهرداری امکان پذیر نیست.

علوی، تصریح کرد: تسریع در ارائه مجوز حفاری به منظور جمع آوری شیرهای پیاده رو و حذف حوضچه های شیرها راهگشا ست.

وی ، حمایت کمیته فرهنگ شهروندی در رابطه با فرهنگ سازی  مصرف ایمنی و بهینه گاز طبیعی را خواستار شد و افزود: خوشبختانه شهرداری در خصوص فرهنگ سازی ارزش های اخلاقی و قوانین و همچنین پیشگیری از معضلات اجتماعی طی چند سال اخیر بسیار موفق عمل کرده است.

در ادامه، دکتر نوروزی شهردار جدید اصفهان، ضمن تشکر از اقدامات مطلوب شرکت گاز در راستای توسعه زیر ساخت های رفاه و اشتغال و اقتصاد استان اصفهان گفت: اینجانب شاهد افتتاح و بهره برداری شعله گاز در بسیاری از روستاها و شهرها بوده ام و از نزدیک تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز و همچنین شادی مردم پس از بهره مندی از این نعمت پاک را مشاهده کرده ام.

وی بیان داشت: حضور گاز در توسعه شهری و روستایی بسیار مشخص و ملموس است و این عنصر نقش بسیار زیادی در رفاه مردم داشته است.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه شرکت های آب و فاضلاب ، گاز ، برق و مخابرات بایستی در کنار هم وظیفه خدمت رسانی را داشته باشند و هماهنگی خوبی بین آنها باشد، افزود: اجرای یک پروژه در شهر باید با هماهنگی شرکت ها بایکدیگر اجرایی گردد تا تاسیسات مربوطه  دچار آسیب نشوند.

وی، تصریح کرد: هرچه شهروندان در رفاه بیشتر باشند و از خدمات بیشتری استفاده کنند، در اصل به شهرداری کمک شایانی شده است .

دکتر نوروزی، با تاکید بر تشکیل کمیته ای با حضور دستگاه های خدماتی اظهار داشت: از طریق این کمیته می توان مسایل فی مابین را طرح و رفع گردد و یک مدیریت هماهنگ شهری ایجاد نمود.

وی، خاطر نشان ساخت: شهرداری نیازمند حمایت و همراهی شرکت های خدماتی است و هرچه همدلی و همیاری بیشتر باشد مسایل ساده تر و سریع تر حل خواهد شد.

گفتنی است،در پایان این دیدار جهت ارائه بهتر خدمت به شهروندان تفاهماتی بین شرکت گاز استان اصفهان و شهرداری اصفهان صورت گرفت.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا