مراسم گراميداشت هفته حمل و نقل ،رانندگان و راهداري

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مراسم گراميداشت هفته حمل و نقل ،رانندگان و راهداري

ارک خبر:به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان اصفهان-اين مراسم در سالن همايشهاي دانشگاه اصفهان با حضور جمعي از مسئولين استاني ،كاركنان اداره كل و رئساي ادارات شهرستان ها برگزار شد.

داريوش اماني مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان اصفهان ضمن تبريك هفته حمل و نقل و راهداري گفت:من به عنوان نماينده دولت به همه دست اندر كاران و سربازان گم نام اقتصادي اين هفته را تبريك عرض ميكنم و تشكر ميكنم كه در تمام ايام با جان و دل وضايف خود رابيش از پيش به مرحله انجام رسانده اند.

 وي افزود:امسال نسبت به سال گذشته جا به جايي زائران اربعين حسيني دو برابر شده بود كه بااين حال با اعزام ناوگان از اين استان توانستيم حتي در مرز مهران نيز به زائرين و استان هاي ديگر خدمت رساني كنيم.

اماني اذعان كرد:با اينكه يكسال از ادغام همكاران راهداري با اين اداره ميگذرد با وجود اينكه مشكلات متعددي وجود داشت همكاران اين اداره كل با همبستگي هرچه بهتر توانستند سالي با كاهش 6.5 درصدي تصادفات را داشته باشيم.

حبيب الله اسماعيل زاده مشاور كانون حمل و نقل كالاي استان اصفهان گفت : در اوايل انقلاب و دفاع مقدس رانندگان و بخش حمل و نقل به صورت خود جوش براي كمك به هموطنان در مناطق جنگي و بنادر براي حمل و تخليه بار اقدام كردند.

وي عنوان كرد: ۲۶ آذر، روز ملی حمل و نقل ایران است. تعیین این روز به این مناسبت در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و برای آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران، از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور صورت گرفت.

سرهنگ حسين زاده جانشين فرماندهي انتظامي استان اصفهان  نيز ضمن تبريك اين هفته گفت:سرعت رشد در حمل و نقل بسيار خوب خود را نشان داد كه توسعه پايدار بدون حمل و نقل هوشمند ،حضور پور شور و امكانات به روز امكان پذير نميباشد.

حسين زاده افزود:با تلاشهايي كه توسط مديران پر تلاش و توانمند در كشور صورت مي گيرد مثل نصب سيستم سپهتن در ناوگان هاي حمل و نقل بار و عمومي ،دوربين هاي ثبت تخلف و…اجراي قوانين را آسان تر و تخلفات را كمتر كرده اند.

در آخر نيز از كاركنان ،رانندگان و راهداران نمومه نيز با اهداي لوح و هدايا تقدير و قدر داني شد.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا