فروش ۱۲۰۰ بلیت سفرهای نوروزی در اصفهان/ افزایش قیمت نداریم

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

معاون راهداری استان اصفهان خبر داد
فروش ۱۲۰۰ بلیت سفرهای نوروزی در اصفهان/ افزایش قیمت نداریم
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: تا اوایل هفته گذشته هزار و ۲۰۰ بلیت فروخته شده که امسال افزایش قیمت بلیت نخواهیم داشت.

به گزارش ارک خبربه نقل از فارس از اصفهان، علیرضا جعفری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان اظهار کرد: در بخش حمل و نقل جاده‌ای ۱۳۵ شرکت حمل و نقل جاده‌ای از تاریخ ۱۷ بهمن بلیت‌فروشی را آغاز کرده‌اند که زمان آن نسبت به مشابه سال‌های گذشته چند روز زودتر است؛ تا اوایل هفته گذشته هزار و ۲۰۰ بلیت فروخته شده که امسال افزایش قیمت بلیت نخواهیم داشت.

وی افزود: برخلاف سنوات گذشته با کمبود مسافر مواجه هستیم در حالی که در سال‌های دور با مازاد مسافر رو به رو بودیم، اما معضلی که داریم با توجه به دلایل مختلف مثل مشکلات اقتصادی مسافران مشکلاتی مثل هزینه‌های گران خدمات درون شهری در مقاصد دارند که باعث شده تا مسافران از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کمتری داشته باشند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: پیشنهاد داریم دستگاه‌های اجرایی مرتبط اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری تور گردشگری در شهرهای استان اصفهان کنند تا هم از وسایل نقلیه شخصی استفاده شود و هم اطلاع‌رسانی در مورد مکان‌های گردشگری صورت گیرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۹/ی۱۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا