دستگاه کامیون حمل بار استان اصفهان فرسوده است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

دستگاه کامیون حمل بار استان اصفهان فرسوده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: ۲۰۰ دستگاه کامیون حمل بار استان اصفهان فرسوده است و سال آینده باید از دور فعالیت خارج شود.

ارک خبربه نقل ازایرنا:مهدی خضری روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: از سال آینده تردد کامیون های با عمر بالای ۵۰ سال در جاده های کشور ممنوع می شود که ۲۰۰ دستگاه کامیون حمل باراین استان مشمول قانون ممنوعیت تردد می شوند و باید ناوگان آن ها جدید شود.
وی بیان کرد: تسهیلات بانکی بانکی تا سقف سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با سود کمتر از ۱۰ درصد و بازپرداخت هفت ساله برای نوسازی ماشین های حمل و نقل برای مالکان خودروهای فرسوده پیش بینی شده که با اسقاط خودرو و دریافت این تسهیلات خودروی جدید وارد ناوگان حمل و نقل بار بشود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل مسافر اظهارکرد: متوسط عمر اتوبوس ۱۱ سال است که باتوجه به این مسئله اتوبوس های اصفهان وضعیت خوبی دارد.
وی اضافه کرد: دربرنامه های نوروزی برای ارائه خدمات در حوزه راهداری اقدام هایی صورت گرفته که آموزش رانندگان، نظارت بر ناوگان حمل و نقل، برپایی ایستگاه های ایمنی و سلامت و تلاش برای کاهش تصادفات از برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان با همکاری پلیس راه، هلال احمر و اورژانس است.
۱۹۴۱ دستگاه اتوبوس با عمر ناوگان حدود ۱۱٫۳ سال، ۲۴۶۹ دستگاه مینی بوس با عمر حدود ۲۴٫۵ سال و ۹۱۳ دستگاه سواری با عمر حدود ۹٫۴ سال در ناوگان مسافربری استان اصفهان فعال هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا