حضور فرزندان شاهد سلامت هر دستگاهي را بيمه مي کند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهردار اصفهان:

حضور فرزندان شاهد سلامت هر دستگاهي را بيمه مي کند

شهردار اصفهان گفت: هرچه جمعيت ايثارگران و خانواده هاي شهدا در نهادها و دستگاه هاي دولتي بيشتر شود سلامت بيشتري به اين دستگاه ها تزريق مي شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، قدرت الله نوروزي در هجدهمين نشست از سلسله نشست هاي هم انديشي اصفهان فردا که با حضور جمعي از فرزندان شاهد شاغل در شهرداري اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: از اينکه در جمع عزيزترين افراد که همان فرزندان شاهد، يادگاران جنگ تحميلي و فرزندان کساني که داراي حيات ابدي هستند حضور پيدا کردم بسيارخرسندم.

وي با بيان اينکه پدر از دست دادن آنهم در يک نبرد نابرابر براي فرزندان شاهد بسيار مشکل است، تصريح کرد: شهادت پدران شما که همرزمان و دوستان ما بوده اند براي ما نيز بسيار مشکل است، من شاهد رشادت هاي پدران شما بوده ام و مي دانم که چه کار بزرگي انجام داده اند.

شهردار اصفهان ادامه داد: کار پدران شما ثمره بسيار بزرگي براي کشور داشته است چرا که کشور را از آن خطر بزرگ بدون اينکه يک وجب آنرا از دست بدهيم نجات داد. اين ايثارگري ها در تاريخ ثبت و جزء افتخارات ملت ايران است و اگر امروز وحدت وجود دارد حاصل همان رشادت ها و جانفشاني هاست.

وي با بيان اينکه اين سومين جلسه اي است که با فرزندان شهيدان، سرداران جنگ يا خانواده معظم شهدا داشته ام، اضافه کرد: اين بجز ديدارهايي که است که در منازل جانبازان و شهدا داشته ايم و هر کدام از اين ها نيرويي را به انسان مي دهد که مي توان با آن هر مشکلي را حل کرد.

نوروزي تاکيد کرد: مشکلات نبايد هيچکدام از شما را مايوس کند. ما بايد با قرار گرفتن در کنار يکديگر شهر را محيطي بهتر براي زندگي مردم کنيم. بسيار علاقمند هستيم که حل و فصل مشکلات خانواده هاي ايثارگران خصوصا خانواده هاي شهدا در اولويت قرار بگيرد.

وي ادامه داد: نمي دانم چرا فرزندان شهدا با سابقه هاي بسيار زياد کار در شهرداري هنوز از امنيت شغلي برخوردار نيستند و نمي دانم در اين ميان چه مشکلاتي وجود دارد. بايد وضعيت شغلي اين عزيزان پيگيري شده و از امکانات قانوني براي حل مشکلات استخدامي اين عزيزان استفاده شود.

شهردار اصفهان گفت: تفاوتي که ميان شما با سايرين وجود دارد به دليل تفاوت هاي اخلاقي و عملکردي است. هرچه جمعيت ايثارگران و خانواده هاي شهدا در نهادها و دستگاه هاي دولتي بيشتر شود سلامتي بيشتري به اين دستگاه ها تزريق مي شود چراکه اين افراد با دلسوزي در هر مکاني که مشغول به کار هستند علاقه ندارند محل کارشان متهم به فساد باشد.

وي با بيان اينکه وجود شما خانواده ايثارگران و شهدا بايد سلامت سيستم را بيمه کند، تاکيد کرد: حضور شما در هر بخش خيال من را راحت مي کند چرا که وجود چنين افرادي به طور حتم در راستاي پاسداري از دستاوردها و ارزش هاي جامعه نقش بيشتري دارد.

نوروزي تصريح کرد: مشکلات خانواده هاي فرزندان شهدا را براي استخدام پيگيري مي کنيم تا اگر در اين خصوص سهل انگاري و قصور شده  برطرف شود و بتوانيم در راستاي خدمت به الگوهاي جامعه نقش خود را ايفا کنيم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا