حرکت در مسیر تعالی ضامن رشد و بقای سازمان است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان؛

حرکت در مسیر تعالی ضامن رشد و بقای سازمان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان درمراسم جشن تعالی کارکنان شرکت گازاستان اصفهان در پی موفقیت این شرکت در کسب تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت ایران در سال گذشته، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مسیر تعالی سازمانی این شرکت گفت: حرکت در مسیر تعالی یک الزام سازمانی و ضامن رشد و بقای سازمان می‌باشد.

سیدمصطفی علوی،در خصوص لزوم همکاری تمامی کارکنان و مدیران در این مسیر، خاطر نشان ساخت: برنامه‌های بهبود می بایست در مسیر افزایش انگیزش و توانمندی کارکنان شرکت و مشارکت بیش از پیش آنها در مسیر تعالی طرح ریزی شود.

وی،با اشاره و اظهار خرسندی از حضور موفق شرکت گاز استان اصفهان در فرآیند ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران در سال ۹۵  گفت: خوشبختانه کسب موفقیت در این ارزیابی نقش بسزایی در افزایش رضایت درونی کارکنان و مشتریان داشته، لذا همه کارکنان می بایست ادامه دهنده این مسیر استراتژیک باشند.

مهندس علوی، اطلاع رسانی ،اشتراک پذیری بموقع، نصب کنتور یا ایستگاه درزمان تعریف شده، صدور بموقع و شفاف قبوض گازبها ، خدمات پس از فروش، شفافیت و پاسخگویی  مناسب و بموقع را از انتظارات مهم مشتریان از شرکت گاز عنوان کرد و افزود: سازمان های تعالی نقش کنترلی و نظارتی دارند و به مشتریان اطمینان می دهند که نیازهای حال وآینده آنها برآورده می شود.

وی، با بیان اینکه انجام صحیح وظایف سازمانی در واقع پیمودن مسیر تعالی است،گفت: دبیرخانه تعالی موظف به پاسخگویی مناسب و لازم به همکارانی که در رابطه با تعالی سازمانی با ابهامات یا سوالاتی مواجه هستند، می باشد و همچنین می بایست بمنظور ایجاد نشاط و انگیزش بیشتر برای کارکنان فعال در این زمینه با توجه به پیشنهادات و نظرات کارکنان برنامه ریزی های کارشناسی انجام دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، حفظ و حراست تجهیزات گازرسانی، پرداخت بموقع گازبها
و رعایت نکات ایمنی را از مهمترین انتظارات شرکت گاز از مشتریان دانست خاطرنشان ساخت: آروزی این شرکت، آرامش،ایمنی و آسایش مشتریان است.

مهندس علوی، با تاکید بر الکترونیکی شدن فرآیندها  به ویژه در بخش اشتراک پذیری بیان داشت: اشتراک پذیری متقاضیان حتی الامکان باید بدون نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان به مراکز ادارات انجام شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: خوشبختانه شرکت گاز استان اصفهان در مسیر تعالی قرار گرفته و یکی از شرکت های سرآمد در کشور به شمار می رود بنابراین استمرار و ارتقاء این سرآمدی در قالب برنامه ریزی ، امکان پذیر است.

در ادامه رئیس برنامه ریزی این شرکت، با اشاره به آغاز حرکت قطار تعالی سازمانی شرکت گاز استان اصفهان از سال ۸۶ گفت: این شرکت در نخستین سال قرار گرفتن در مسیرتعالی، موفق به کسب گواهینامه تعهد به تعالی و تقدیرنامه دوستاره، در سالهای ۸۷ و ۸۸ ، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت سه ستاره و در ارزیابی عملکرد خود طی سالهای ۹۲ و ۹۳تقدیرنامه اشتهار به کیفیت چهار ستاره در جایزه ملی کیفیت ایران را به خود اختصاص داد و در سال 95 نیز برای نخستین بار در بین شرکت دولتی مفتخر به کسب تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت ایران گردید.

ابوالقاسم عسگری، گفت:خوشبختانه فرهنگ تعالی و بهبود مستمر در شرکت گاز استان اصفهان، نسبتاً در جایگاه خوبی قرار گرفته و نهادینه شده است. به گونه ای که هم اکنون حجم وسیعی از اقدامات و پروژه‌های بهبود در حال پیاده سازی می‌باشد.

وی گفت:پیمودن مسیر تعالی و بهبود مستمر لازمه حیات سازمان ها بوده و پویایی، خلاقیت و نوآوری، مشارکت و توانمندسازی کارکنان را به دنبال خواهد داشت.

رئیس برنامه ریزی، اظهار داشت: جاری سازی کامل پروژه ‌های بهبود نظیر GIS، TMMS، PPMS، آرشیو الکترونیک و … با مشارکت بیش از پیش کارکنان شرکت، از الزامات موفقیت پیوسته این شرکت در مسیر تعالی خواهد بود.

ایشان در ادامه با توجه به حجم گسترده فعالیت های معاونت بهره برداری و اهمیت پیگیری مباحث تعالی از طریق امور برنامه ریزی، آقای عسگری را به عنوان مدیر جدید تعالی و نماینده مدیریت پیشنهاد نمود.

در پایان این نشست،مهندس علوی ضمن تقدیراز تلاش اعضای کمیته های مختلف تعالی و برترین های نظام پیشنهادات و همچنین پاسخگویی به سوالات کارکنان حاضر در این مراسم خاطر نشان ساخت: حاصل پیگیری وتحقق اهداف تعالی، در سازمان منجر به ایجاد سازمان سالم خواهد شد که؛ کارکنان به آن احساس تعلق داشته وسود و زیان آنرا سود وزیان خود میدانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا