استفاده از تجربه اتاق فکر مشترکین آبفای استان اصفهان در سطح شرکت های آبفای شهری

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

استفاده از تجربه اتاق فکر مشترکین آبفای استان اصفهان در سطح شرکت های آبفای شهری

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان از آغاز به کار اتاق فکر حوزه مشترکین شرکت های آب و فاضلاب کشور در آینده ای نزدیک خبر داد.
رضا رضایی که در نشست مشترک با معاون مهندسی و توسعه آبفای استان البرز سخن می گفت :با اشاره به سابقه تشکیل اتاق فکر در حوزه خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از سال 1391 و دستاوردهای آن افزود: بر اساس تجربیات به دست آمده قرار است شرکت های آب و فاضلاب شهری در پنج گروه دسته بندی شده و زیر نظر یک سرگروه نسبت به برگزاری جلسات مشترک، شناسایی مشکلات و ارائه راه کارهای لازم اقدام کنند.
وی ابراز امیدواری کرد راه اندازی اتاق فکر مشترکین در سطح شرکت های اب و فاضلاب کشور موجب نزدیکی دیدگاه ها، کاهش تفسیرها از قوانین و دستیابی به روش واحد در ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین شود.
علیرضا مناسکی معاون مهندسی و توسعه آبفای استان البرز نیز با اشاره به این که ایده اتاق فکر در سطح کشور می تواند بسیار اثرگذار باشد گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که تفکرات و تصمیم گیری ها از حالت جزیره ای خارج شود.
معاون مهندسی و توسعه آبفای استان البرز همچنین به همراه مدیران آموزش و دفتر نظارت بر درآمد و وصول مطالبات آبفای استان البرز و مدیر آبفای کرج از سامانه های 1522 و 122 و آزمایشگاه فنی کنتورهای آب نیز بازدید کرد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا