عاملان شهادت 2 شهید نیروی انتظامی خراسان جنوبی دستگیر شدند

پایگاه خبری ارک خبر-بیرجند:

عاملان شهادت 2 شهید نیروی انتظامی خراسان جنوبی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری عاملان شهادت 2 شهید نیروی انتظامی استان خبر داد و گفت: در این ارتباط 14 نفر از رابطان و عوامل اصلی شهادت شهید «محمد نایبی» و « هادی کاردیده» دستگیر شدند و باند شرور به طور کامل منهدم شد.

به گزارش ارک خبربه نقل از ایرنا :سردار مجید شجاع روز شنبه در حاشیه نمایش چهار عامل اصلی شهادت 2 شهید نیروی انتظامی و کشفیات مواد مخدر سه روز اخیر استان در جمع خبرنگاران افزود: همچنین سه قبضه اسحله سبک از عاملان اصلی شهادت این 2 شهد بدست آمد.
ستوان یکم « محمد نائبی» مامور انتظامی هفتم آبان ماه در درگیری با اشرار مسلح در محدوده شهرستان خوسف و استوار یکم « هادی کاردیده» 18 آذرماه امسال در درگیری با اشرار مسلح در منطقه حیدرآباد شهرستان نهبندان به شهادت رسیدند.

** کشف 1.5 تن تریاک در خراسان جنوبی
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در سه روز گذشته طی چهار مرحله عملیات، یکهزار و 500 کیلوگرم تریاک توسط یگان های انتظامی استان کشف شد.
سردار شجاع افزود: در مدت یاد شده 117 هزار عدد قرص غیر مجاز که توسط ماموران انتظامی از یک دستگاه خودروی اتوبوس که در حال ترانزیت به مرکز کشور بود، کشف شد.
وی یادآور شد: همچنین اشرار مسلح که در درگیری اخیر اقدام به ترانزیت مواد مخدر کردند بودند، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون کشفیات مواد مخدر در استان به بیش از 40 تن رسید که و نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد افزایش داشته است.
وی گفت: تاکنون 60 گروه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و منهدم شده و متهمان این گروه ها دستگیر وبه مقامات قضایی تحویل شدند.
سردار شجاع افزود: پاک سازی محله محور از خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان در دستور کار پلیس قرار دارد و تاکنون اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.
وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از چهار هزار نفر در حوزه قاچاق مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا