قاچاق کالا در 150 محور مواصلاتی و فرعی اصفهان رصد شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

قاچاق کالا در 150 محور مواصلاتی و فرعی اصفهان رصد شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 150 محور مواصلاتی و فرعی استان اصفهان از هفت تا 11 بهمن در حوزه کشف کالای قاچاق رصد شد.

به گزارش ارک خبر: سردار مهدی معصوم‌بیگی پیش از ظهر امروز (شنبه) در آئین رونمایی از کالاهای قاچاق کشف شده در طرح‌های ذوالفقار هفت و هشت نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طرح ذوالفقار هفت از سری طرح های قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل به مدت پنج روز از تاریخ هفت تا 11 بهمن در استان اصفهان اجرا شد، اظهار کرد: این طرح با حضور 100 تیم تخصصی در 150 محور مواصلاتی و فرعی استان اصفهان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه شش هزار و 700 خودرو در این طرح مورد بازبینی قرار گرفته است، تصریح کرد: از این تعداد خودرو 52 خودروی حامل قاچاق کالا توقیف شد که 24 عدد از این خودروها کامیون بودند.

وی با اشاره به تشکیل 21 فقره پرونده بالای 100 میلیون تومان در این طرح گفت: 62 نفر از عاملان قاچاق دستگیر شدند و 10 میلیارد تومان انواع الوازم خانگی، پارچه، کفش، البسه قطعات خودرو اسباب بازی سوخت و ذغال بلوط نیز در این عملیات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین با اشاره به دستگیری 18 قاچاقچی اصلی مواد مخدر در عملیات والفجر هشت اظهار کرد: این افراد از شرق مواد را وارد و در کشور توزیع می کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 136نفر توزیع کننده خرد مواد مخدر و 160 معتاد ولگرد نیز دستگیر شده است، اضافه کرد: در مجموع بیش از یک تن انواع مواد مخدر کشف شده است که بیشتر این مواد سنتی بوده که به تفکیک 60 درصد تریاک و 40 درصد حشیش بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا