برگزاری کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران ، حرکتی بسوی خلاقیت ونوآوری

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

برگزاری کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران ، حرکتی بسوی خلاقیت ونوآوری

   امروزه روابط عمومی هنریست آمیخته با علم،تجربه وجوهره مدیریت فردی که میبایست چون زنجیری درون وبیرون یک سازمان یا نهاد را بهم متصل کند.

در واقع روابط عمومی  یک آیینه تمام نمایی است که چنانچه خود دچار اشکال باشد این مشکلل را در هرکجای سازمان منعکس خواهد نمود.

روابط عمومی یعنی شایسته سالاری ،یعنی یک مسولیت اجتماعی با شاخصه های متنوع ،یعنی نیاز به به روز شدن وآموزش دیدن مستمر، تا بتواند هر روز حرکتی روبه جلو داشته وایده های خلاق خود را اجرایی کند.

روابط عمومی یعنی نبض یک سازمان،مسول ایجاد نشاط وپویایی  ،مسولیت پذیر ،مدیریت بحران ،مشاوری قابل اعتماد و آشنا به علم‌استراتژیک و…..که برای جا نماندن از قافله تکنولوژی وعلم ارتباطات دنیا نیاز است تا آموزش وتبادل تجربه به صورت مستدام در برنامه مدیران روابط عمومی وزیر مجموعه شان در نظر گرفته شود.

برگزاری کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران، در استان اصفهان در ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه سالجاری همچنین استقبال چشمگیر از آن ،
بار مسولیت  برگزار کنندگان را سنگین تر کرد ونشان داد چنانچه  بسترها جهت آموزش وتبادل تجربه مهیا گردد علاقمندان بی هیچ واهمه ای، خستگی راه را حتی از استانهای دیگر به جان میخرند تادر آن  حضور داشته باشند.

این کنفرانس که اولین تجربه شهر گنبدهای فیروزه ای بود در همان روز اول وبا استقبال میهمانان خستگی بیش از چهار ماه را از تن عوامل ودست اندر کاران این کنفرانس زدود  ویاد آور شد راه درستی را انتخاب کرده اند.

انتخاب اساتید با تجربه وسرفصل های به روز، دلیلی بر علت شد تا در هر دو روز صندلی ها پر از مخاطب باشد.سخنرانی  پر شور  وپر مایه ،پرفسور سید هاشم گلستانی ،چون نگینی بر انگشتری این سمینار بود.تجلیل از پیشکسوتان و گرامیداشت مقام‌شهید حوزه ارتباطات ونخستین تلگرام چی ایران،  از دیگر حرکتهای ماندگار این برنامه بود .

سخنرانی  خوب وپر مایه ،اساتیدی چون دکتر نجفی سولاری،دکتر اسماعیلی،دکتر هادی زمانی،دکتر فائزه تقی پور  و….باعث شد که میهمانان در خواست فایل صوتی آنان را جهت استفاده داشته باشند.

همکاری وهمدلی اصحاب رسانه از جمله خبرنگاران وعکاسان خبری  در این کنفرانس نیز بسیار زیبا وقابل تحسین بود.خبرگزاری ایمنا ودیگر  خبر گزاریها،روزنامه ها وسایت ها لحظه به لحظه اخبار و چیکده های  این سخنرانی این  کنفرانس را پوشش میداند که  نشان از اهمیت جایگاه ویژه ارتباطات در جامعه داشت و جا دارد از همه این عزیزان  تشکر ویژه گردد.حضور مقامات ومسولین مختلف در این کنفرانس نشان داد  ،مسولین عالی رتبه استان  نیز در غوغای برنامه های شان نسبت به توانمندی و تسلط به دانش روز دنیا توسط  مدیران روابط عمومی بی تفاوت  نیستند.
دست اندار کاران کنفرانس ملی رویکرد های نوین روابط عمومی ایران بار دیگر ثابت کردن مدیران اصفهانی نمیشود ونمیتوانم را به زانو در آوردند وبا دست های خالی اما امیدوار  و با هدف ارتقا جایگاه روابط عمومی پا در جاده ای گذاشتند که پایانش لبخند رضایت بر لب تک تک میهمانان بود.

 خبرنگار:شهرزاد بهادری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا