دوچرخه سوار ایرانگرد حامل پیام شهداء، ازمسئولان گاز استان اصفهان دیدار کرد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

دوچرخه سوار ایرانگرد حامل پیام شهداء، ازمسئولان گاز استان اصفهان دیدار کرد

دوچرخه سوار ایرانگرد، در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، سفرخود را یک اقدام فرهنگی در راستای ابلاغ پیام ایثار و مقاومت شهداء عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، روح الله نصیری نیا، دوچرخه سوار ایرانی اهل گیلانغرب، که حامل پیام ایثارگری های ملت ایران و نیز مدیریت بهینه مصرف حامل های انرژی و منابع ملی در کشور است، پس از رسیدن به شهرستان اصفهان و دیدار با مسئولان استان با مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار سید مصطفی علوی، مدیرعامل این شرکت ضمن اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه و گرامیداشت یاد و خاطره آنها، در زمینه مدیریت بهینه و ایمن مصرف گاز طبیعی گفت: برای نهادینه کردن اصلاح الگوی مصرف و حل مشکلات علاوه بر انجام کار سازه ای هرگز نباید از فعالیت های فرهنگی و اثر گذار غافل شویم .

وی، افزود: باید به شکل های مختلف بویژه با بهره گیری از ابزار رسانه ای به مردم آموزش داد و اقدام جنابعالی که یک فعالیت فرهنگی و ورزشی است و عنوان بسیار ارزشمندی هم برایش انتخاب شده، می تواند در فرهنگ سازی حفاظت از منابع ملی و مصرف حامل های انرژی بسیار موثر واقع شود .

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: این اقدام  ارج نهادن به آرمان شهداء بویژه شهدای مدافع حرم اهل بیت علیه السلام و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

مهندس علوی،یکی از مهمترین آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران، تربیت انسانی در تمامی وجوه و ابعاد و بدون تردید خانواده معظم شهداء در این مسیر موفق بوده اند که توانستند انسان های وارسته ای را تربیت نمایند.

نصیرنیا، نیز ضمن تشریح اهداف سفر خود در هر استان گفت: هدف من از این سفر با دوچرخه، انجام یک فعالیت فرهنگی، ورزشی با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در استان هاست که بحمدالله استان اصفهان از این حرکت استقبال خوبی کرده است .

وی، با بیان اینکه سفر فرهنگی خود را طی سه مرحله از سال ۹۱ آغاز کرده است، گفت: سفرمن یک سفر صرفاً ورزشی و یا توریستی نیست بلکه برای من ابعاد فرهنگی و معنوی این کار مهم است .

این راکب دوچرخه، با بیان اینکه این سفر حامل سه پیام برای مردم است که عبارتند از: تجلیل از ایثارگری ملت غیور ایران بخصوص خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس؛ آرزوی پیروزی ملت مظلوم فلسطین و سرنگونی رژیم اشغالگر صهیونیستی مطابق با آرزوی دیرینه ی حضرت امام رحمت الله علیه؛ و پیامی برای منتظران ظهور و آرزوی سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر (عج) , گفت: در این شهرها  بر بهینه سازی مصرف آب و حامل های انرژی نیز تاکید ویژه ای انجام می شود.

این ورزشکار حامل دو پرچم که یکی مزین به نام حضرت ثامن الحجج (ع) و متبرک به حرم امام حسین علیه السلام می باشد و دیگری مزین به تصاویر تعدادی از شهدای مدافع حرم استان اصفهان بود .

گفتنی است، کارکنان شرکت گاز استان ضمن پاسداشت این حرکت فرهنگی ورزشی، از بصیری نیا خواستند پیام دوستی و مودت مسوولان و مردم استان و بخصوص شهر اصفهان را به مردم و مسوولان سایر شهرهای کشور ابلاغ نماید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا